האגודה למלחמה בסרטן במסע הסברה חדש להעלאת המודעות לחשיבות שמירה על אורח חיים בריא

באגודה למלחמה בסרטן אומרים: רבים מאמינים בטעות שסרטן היא "גזירה משמיים", ושאין לנו יכולת להשפיע על המחלה. היום ידוע שניתן למנוע מחלות סרטן שונות על ידי אימוץ סגנון חיים בריא יותר

האגודה למלחמה בסרטן יוצאת במסע הסברה ארצי להעלאת המודעות בקרב הציבור לחשיבות שמירה על אורח בריא ומאזן אנרגיה, במטרה להקטין את הסיכון לחלות בסרטן.
מסע ההסברה הופק על ידי BBDO SOHO שמלווה במשך שנים בהתנדבות את מהלכיה הפרסומיים של העמותה.

באגודה למלחמה בסרטן אומרים: רבים מאמינים בטעות שסרטן היא "גזירה משמיים", ושאין לנו יכולת להשפיע על המחלה. היום ידוע שניתן למנוע מחלות סרטן שונות על ידי אימוץ סגנון חיים בריא יותר.
מחקרים חדשים מצביעים על כך שמשקל עודף, תזונה בעלת שיעורי שומן גבוהים, צריכת קלוריות רבות ופעילות גופנית מועטה, עלולים להגביר את הסיכון לחלות במחלות סרטן. בעקבות המחקרים, פרסם ארגון הסרטן הבינלאומי, כי כ-40% ממקרי הסרטן ניתנים למניעה.

המסר העיקרי לציבור הוא: שימרו על משקל גוף תקין, הרבו באכילת פירות וירקות טריים, בצעו פעילות גופנית באופן סדיר, הפסיקו לעשן, והימנעו משתייה מופרזת של אלכוהול.

מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, אומרת: "מנתונים שהוצגו לאחרונה בכינוס השנתי של האיגוד האונקולוגי האמריקאי עולה כי בעוד שקיימת מגמה מבורכת של ירידה בשיעורי העישון, חלה עליה בשיעורי ההשמנה וחוסר פעילות גופנית בחברה המערבית. במקרה זה עלולים גורמים אלו להפוך עם השנים לגורם הקטלני ביותר לסרטן. אימוץ אורח חיים בריא הכולל אכילה מאוזנת ובריאה, ופעילות ספורטיבית, מקטינים את הסיכון לחלות בסרטן. אנו מקווים כי באמצעות הקמפיין נצליח להניע אנשים לפעולה ולשמירה על מאזן האנרגיה בגופם".

סרטון הקמפיין נראה בהתחלה כמו מודעת דרושים: הכותרות רצות על המסך בסגנון פרומו לתוכנית טלוויזיה, והקריין ברקע מזמין את הצופים להגיש מועמדות לפרסומת חדשה. הדרישות: בעלי עודף משקל שהספורט היחיד שלהם הוא לרבוץ מול הטלוויזיה, שותים אלכוהול בהפרזה, מכורים לג'אנק פוד, יתרון למעשנים (נרגילה גם נחשב). לאחר הצגת הדרישות שואל הקריין: עונים על הדרישות? אתם עלולים להיות הכוכבים הבאים בקמפיין של האגודה למלחמה בסרטן.

הקמפיין יימשך כשבועיים בערוצי הטלוויזיה, באתרי האינטרנט, בעיתונות המודפסת וברדיו.
הקמפיין מנוהל בהתנדבות על ידי גיתםBBDO, והקריינות בהתנדבות על ידי גיל קומר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר