הברווז השמן מאנגליה – המסעדה המושלמת של ה- Good Food Guide 2009

זו הפעם הראשונה מזה ארבע שנים שמסעדה מקבלת ציון של 10 מתוך 10, והאחרונה שזכתה בו הייתה המסעדה של גורדון ראמזי ברויאל הוספיטל רוד, צ'לסי, לונדון

מסעדת הברווז השמן (Fat Duck) בבריי, ברקשייר, בריטניה, קיבלה ציו מושלם של 10 מתוך 10 המוקיר את השף שלה הסטון בלומנטל והאוכל שלו, ב- Good Food Guide 2009 אשר ייצא לאור ב- 4 בספטמבר.

זו הפעם הראשונה מזה ארבע שנים שמסעדה מקבלת ציון כזה, והאחרונה שזכתה בו הייתה המסעדה של גורדון ראמזי ברויאל הוספיטל רוד, צ'לסי, לונדון.
לפני תשע שנים קיבל השף ניקס לאדניס ציון של 10 מתוך 10 למסעדה שלו Chez Nico.

"הברווז השמן", הידועה בזכות מנות לא שגרתיות כמו דייסת שבלולים ובייקון, וגלידת ביצים, זכתה במקום הראשון גם בשנה שעברה, אך אז עם ציון של 9 מתוך 10.
גורדון ראמזי זכה בנקודות המקסימליות שלוש שנים ברציפות, מ- 2003 עד 2005.

"המסעדה הזאת (הברווז השמן) היא תיאטרון, והמלצרים הם השחקנים", כתב מבקר מסעדות אחד. עורכת המדריך הוסיפה: "מה אנחנו רוצים שמסעדה תעשה? תאכיל אותנו היטב, באופן בלתי נשכח, באדיבות, ותיתן לנו ערך תמורת הכסף. ה- Fat Duck עושה את כל אלה ויותר. זהו כייף גדול המצטבר לחוויית אכילת המענגת והמהנה ביותר. נדיר ביותר שמסעדה מבשלת באופן מושלם על בסיס קבוע, אך קיבלנו כל כך הרבה דוחות מחמיאים על המסעדה, כך ששמחנו להכתיר את ה- Fat Duck כמסעדה הטובה ביותר בבריטניה", אמרה אליזבט קרטר, עורכת המדריך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר