הגאדג'טים הכי שווים במטבח

באבזור המטבח בגאדג'טים יש הרבה יותר מסתם הרשמת האורחים או גניבת ההצגה – זה פשוט כיף. אנחנו אוהבים גאדג'טים, אנחנו אוהבים אוכל– אז למה לא לשלב בין השניים?

מי מאיתנו שאוהב לארח, יזדהה עם הכתוב פה. לפעמים אנחנו משקיעים זמן ומאמץ רבים בהכנת ארוחה מושקעת וטעימה, בכמויות גדולות שיספיקו לכל המשפחה או החברים, ומה שגונב את ההצגה הוא הטאבלט החדש של הילדים. אבל באבזור המטבח בגאדג'טים יש הרבה יותר מסתם הרשמת האורחים או גניבת ההצגה – זה פשוט כיף. אנחנו אוהבים גאדג'טים, אנחנו אוהבים אוכל– אז למה לא לשלב בין השניים? השוק מוצף בגאדג'טים שיהפכו את חווית הבישול שלכם למהנה פי כמה וכל אירוח שלכם ללהיט. נסקור כמה מהם.

 

גאדג'טים לילדים
נתחיל בגאדג'טים הפשוטים יותר – אלה המיועדים לילדים. מדובר במגוון רחב של מוצרים, שחלקם בסיסיים מאוד ולא הכרחיים כלל, וחלקם ייחודיים ויכולים לתת טוויסט מעניין לאוכל של הילדים שלכם. המכנה המשותף של כולם דומה – הם יכולים לקרב את הילדים שלכם למטבח ולבישול.

 

ילדים שנותנים להם גאדג'ט כיפי לשחק איתו במטבח, יגדלו לאהוב את המטבח ואת פעולת הכנת האוכל – וזו מטרה חשובה לכל הדעות. הגאדג'טים המובילים כוללים בין השאר מכונות להכנת גלידה, צמר גפן מתוק ופופקורן. אלה אמנם מאכלים "ג'אנקיים", אך הגרסאות הביתיות שלהם קטנות ולא תופסות מקום רב, ומצד שני הילדים וחבריהם פשוט ייהנו מהם בלי הפסקה אם תאפשרו להם להשתמש בהם במינון הנכון.

 

עוד קונספט פשוט וחמוד הוא תבניות להכנת פנקייקים, ארטיקים ושוקולדים. כמה שזה פשוט, ככה ילדים אוהבים את זה. מדובר בקונספט פשוט חמוד – תבנית לפנקייק בצורת חתול, או תבנית קרח בצורת ארטיקים, אותן ניתן למלא במאכל המתאים ולהפוך ארוחה סטנדרטית לקורצת לגיל הצעיר.

 

לא רק לילדים
אבל לא רק הילדים צריכים ליהנות – ישנם מוצרים רבים שמיועדים לכם המבוגרים, ויהפכו את חווית הבישול כולה למהנה הרבה יותר. בגזרת הגאדג'טים הפונקציונאליים ניתן לציין, למשל, מוצרים של kitchenaid  כמו קולפנים ומסחטות חשמליים, פותחנים וכוסות מדידה מעוצבים, פורסי ביצים, פורסי בצק ומועכי פירה. כל אלה אמנם לא הכרחיים אך הם מקלים משמעותית על משימות מייגעות ומשעממות במטבח, מקצרים אותן ונותנים להם ממד של הנאה וחדשנות. מומלץ גם לחשוב על מוצרים לא מחייבים אבל משדרגים, כמו ערכת הכנה לסושי – שיכולה לספק הנאה לכל המשפחה.

 

דברים ייחודיים באמת
והנה החלק הכיפי – אספנו בשבילכם כמה מוצרים מיותרים באמת אבל מהנים ומשעשעים, שאנחנו היינו קונים, אפילו רק בשביל הכיף:
מזלג חשמלי מסתובב לפסטה – בינינו, מי לא ירצה דבר כזה?
אקדח קטשופ – כי הוא יכול לספק שעות של הנאה ברדיפה אחרי הילדים ובהפחדה של אורחים.
מלקט חמוצים – פשוט כדי לא להצטרך להכניס את היד לתוך צנצנת של מים קרים ומגעילים.
תבנית שוליים לעוגה – כי החלק הכי טעים של העוגה הוא השוליים. אז עשו תבנית בצורת S שנותנת לעוגה כולה צורה של שוליים.

 

יש עוד דוגמאות רבות. חפשו קצת ברשת – מובטחת לכם הנאה צרופה, במיוחד אם תחליטו לרכוש את אחד המוצרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר