הגיעה לישראל: וודקה AU – מסוננת בסיבי זהב ומזוקקת חמש פעמים

סינון על ידי זהב מטהר את המשקה באופן משמעותי יותר מאשר בפחם – השיטה הזולה והמקובלת, והוא מבליט את תכונותיה המינרליות של הוודקה בכדי להעניק את הגימור הארוך, הנקי, הקטיפתי, העדין והחלק. צילום אפיק גבאי
לפי היבואנית AU הינה הוודקה הנמכרת ביותר בבריטניה וזכתה בשנת 2021 לתואר המותג הכי צומח באירופה. הבקבוק מכיל 700 מ"ל ומחירו לצרכן 130-160 ₪

וודקה AU (סמל הזהב בטבלה המחזורית) המיובאת לישראל על ידי רזי דאגר, היא וודקה אולטרה פרמיום בריטית, המזוקקת חמש פעמים ומסוננת בסיבי זהב, שתכונותיהם מאפשרות את זיכוך הוודקה ואת התחושה החלקה שעוברת בגרון כששותים אותה.

צילום אפיק גבאי

רזי אומר כי סינון על ידי זהב מטהר את המשקה באופן משמעותי יותר מאשר בפחם – השיטה הזולה והמקובלת, והוא מבליט את תכונותיה המינרליות של הוודקה בכדי להעניק את הגימור הארוך, הנקי, הקטיפתי, העדין והחלק, שעובר ללא תחושת צריבה בגרון. זאת למרות שהיא מכילה 40% אלכוהול.

צילום אפיק גבאי

וודקה AU עדינה מיוצרת על ידי מזקקת צ'רלי מורגן החל משנת 2015 בעיירה סוונזי בווילס בריטניה, בכמויות קטנות ובעבודת יד מדגן חיטה בריטי איכותי, ומעורבבת עם מי מעיינות טבעיים וטהורים.

צילום אפיק גבאי

לפי היבואנית, חברת המשקאות ויז'ן, AU הינה הוודקה הנמכרת ביותר בבריטניה, וזכתה בשנת 2021 לתואר המותג הכי צומח באירופה. הבקבוק הייחודי והיוקרתי מכיל 700 מ"ל, ומחירו לצרכן 130-160 ₪, כדי להנגיש אותה בשוק. נכון לאוגוסט 2022 הוודקה נמצאת בתהליך קבלת כשרות מהודרת.

להשיג את וודקה AU ברשת יין בעיר, באתר האונליין של רמי לוי, חנויות בוטיק לאלכוהול ובאתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר