הדוגמן והשחקן רז זלצרמן יככב בקמפיין ויראלי לוודקה פוליאקוב

ציבלין תקשורת צעירים ישיקו את קמפיין "אמת או פוליאקוב" בתקציב של 250 אלף ₪

משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים מעלה קמפיין ויראלי לוודקה פוליאקוב, רז וסוזן, קמפיין פוליאקובהמשווקת ע"י חטיבת האלכוהול 'בנימינה ספיריטס', בהשקעה מוערכת של 250 אלף ₪. את הקמפיין, שיעלה באופן בלעדי באינטרנט בסוף חודש נובמבר 2010, יובילו הדוגמן והשחקן רז זלצרמן ולצידו הדוגמנית סוזן.

קמפיין "אמת או פוליאקוב" מתבסס על הקונספט הפרסומי הבא: השחקנים, הנמצאים בביתם הפרטי, ישחקו "אמת או חובה" עם הגולשים, שיפעילו אותם בשלל משימות, מביכות יותר ומביכות ממש. לצורך המשחק, צולמו מאות הפעלות אפשריות, שמאפשרות לצופים לתפעל את הדמויות ככל העולה על דעתם – ולזכות בפרסים משכרים. מדובר בשילוב מהפכני של פרסום לצד משחק אינטראקטיבי, המעודד את הצופים לקחת חלק בבימוי הפרסומת הסופית.

מותג הוודקה הצרפתי POLIAKOV הינו הנמכר ביותר בצרפת. הוודקה נחשבת לאחת מהאיכותיות במערב אירופה וזכתה במדליות זהב וכסף בתחרויות נחשבות.

קרדיטים:
מנהל קריאייטיב: אורן ציבלין
סופרוויזינג קריאייטיב: שגיא בטש
קופי: חיים גנדלר
סופרווייזר: אלון קירשנר
תקציבאית: ג'ני בק
ארט: דניאל שגיא
בימוי ועריכה: אסף הרמל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר