ההמבורגר הטבעוני ביונד מיט – עכשיו גם בערבה התיכונה

הילה ואסף בוקיש אושרו על ידי היבואן הרשמי של המוצר והחלו למכור את ההמבורגר הטבעוני בחנות הטבע האורגנית הממוקמת בכפר האמנים שביישוב צוקים. צילום אסף בוקיש
טבע בוקיש – חנות מוצרי הטבע האורגניים של אסף והילה בוקיש מהיישוב צוקים התחילה למכור את ההמבורגר הטבעוני של ביונד מיט כנקודת המכירה היחידה שמציעה את המוצר באופן קבוע בין אילת ובאר שבע

ביונד מיט Beyond Meat) ) האמריקאית הוקמה בשנת 2009, במטרה לייצר תחליפי בשר מבוססי צמחים לטובת הצמחונים ושוחרי הבריאות. בשנים האחרונות צברה החברה תאוצה רבה עקב הצלחתה ליצור חיקוי מדויק יותר של טעם בשר הבקר לעומת ההמבורגרים הצמחוניים ששווקו בעבר. נכון למאי 2019, מוערך שווי החברה בכ-3.8 מיליארד דולר.

צילום אסף בוקיש
צילום אסף בוקיש

כעת מגיעה המגמה גם לערבה התיכונה. לאחר שהילה ואסף בוקיש אושרו על ידי היבואן הרשמי של המוצר, והחלו למכור את ההמבורגר הטבעוני בחנות הטבע האורגנית הממוקמת בכפר האמנים שביישוב צוקים, המיועדת לקהל הרחב. החנות מציעה גם מגוון פירות וירקות טריים, ערכות סבונים מן הטבע, פירות יבשים טריים, ומוצרי מזון תוצרת בית: פיתות ללא משמרים, קציצות טבעוניות, ארטיקים טבעיים.

צילום אסף בוקיש
צילום אסף בוקיש

ההמבורגר של ביונד מיט מבוסס על חלבון אפונה ושמן קנולה, דימיונו לבשר אמיתי בא לביטוי במראהו החיצוני ובטעמו העשיר. צבעו של ההמבורגר אדמדם, מרקמו דומה לשל בשר טחון, והריח קרוב לזה של המבורגר בשר שנצרב על האש. גם הערך הקלורי דומה: בעוד קציצת ביונד מיט השוקלת 113 גרם מכילה 270 קלוריות, קציצת המבורגר בגודל דומה המיוצרת מבשר רזה טחון מכילה 290 קלוריות.

אסף בוקיש אומר: הקמנו את החנות שלנו מתוך רצון לאפשר לתושבי הערבה התיכונה ליהנות מאוכל מזין ובריא באופן קבוע. הגעת ביונד מיט תרחיב את מגוון האפשרויות עבור התושבים המקומיים והתיירים המגיעים להתארח ברחבי הערבה התיכונה, שמעוניינים באורח חיים אורגני, בריא, וטבעוני גם במהלך חופשתם".

פרטים על מסעדות טבעוניות, רכישת ירקות אורגניים, אטרקציות ומקומות לינה בערבה התיכונה באתר תיירות ערבה

 

תגובה אחת

  1. ממליץ בחום לעבור לתזונה של טבעונים!
    אני ממליץ גם לחפש ארנק טבעוני
    Www.adoncarlos.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר