"הולידיי אין" ו"קראון פלזה" מציגות "חופשה מהסרטים": יין, קינוחים, הנחות לטיפולי ספא, וזוג כרטיסים לסרט

במהלך חנוכה, במסגרת הקרנתו של הסרט "החופשה" בבתי הקולנוע של רשת גלובוס גרופ, תיערך הגרלה אשר תפתיע את הצופים באולם ותזכה אחד מהם בחופשה זוגית רומנטית באחד מבתי המלון של רשת המלונות. במהלך החג יחולקו סה"כ 100 חופשות רומנטיות במתנה.

רשת מלונות הולידיי אין וקראון פלזה מציעות לחורף "חופשה מהסרטים".
במסגרת המבצע, עד סוף ינואר, כל הרוכש חופשה זוגית במלונות הרשת הפרוסים ברחבי הארץ, יזכה לזוג כרטיסים במתנה לסרט "החופשה", בקבוק יין לחדר, שלל מתוקים ו- 20% הנחה לטיפולי הספא המוצעים במלונות.

מבצע זה הוא פרי של שיתוף פעולה בין רשת מלונות הולידיי אין וקראון פלזה לבין רשת גלובוס גרופ.

הסרט, "החופשה", המציג בכל אחד מבתי הקולנוע של רשת גלובוס גרופ ברחבי הארץ הוא קומדיה רומנטית בכיכובם של קמרון דיאז, קייט ווינסלט, ג'ק בלאק וג'וד לאו, והוא מסתמן להיות הלהיט הקולנועי שיחמם לצופים את החורף

בנוסף, במהלך חנוכה, במסגרת הקרנתו של הסרט "החופשה" בבתי הקולנוע של רשת גלובוס גרופ, תיערך הגרלה אשר תפתיע את הצופים באולם ותזכה אחד מהם בחופשה זוגית רומנטית באחד מבתי המלון של רשת המלונות. במהלך החג יחולקו סה"כ 100 חופשות רומנטיות במתנה.

רשת מלונות הולידיי אין וקראון פלזה מחברת מלונות אפריקה ישראל כוללת תשעה בתי מלון בפריסה ארצית מושלמת : הולידיי אין טבריה, הולידיי אין חיפה, קראון פלזה תל אביב, קראון פלזה ירושלים, הולידיי אין אשקלון, קראון פלזה ים המלח , קראון פלזה אילת,
הולידיי אין פטיו אילת והולידיי אין אקספרס אילת.


המבצע אינו תקף למלון הולידיי אין אקספרס באילת.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר