הולכים על קטן: יקב הרי גליל משווק הרי גליל שיראז קברנה בבקבוק 375 מ"ל

כרמית אהרנרייך, מנהלת השיווק של היקב, אומרת: "בקבוקי יין קטנים מתאימים לשתייה בחופשה רומנטית בצימר בגליל, בפיקניק או טיול, ובעת הזמנת מנות שונות למספר סועדים בשולחן אחד. כך, ניתן להזמין מספר יינות, לשלב, לטעום ולהתרשם"

לראשונה מציע יקב הרי גליל את יין הרי גליל שיראז קברנה בבקבוק קטן 375 מ"ל לצד הבקבוק המסורתי (750 מ"ל), ובכך מרחיב את מגוון הבקבוקים הקטנים הקיים של היקב (קברנה סוביניון, מרלו ושיראז).

כרמית אהרנרייך, מנהלת השיווק של היקב, אומרת: "בקבוקי יין קטנים מתאימים לשתייה בחופשה רומנטית בצימר בגליל, בפיקניק או טיול, ובעת הזמנת מנות שונות למספר סועדים בשולחן אחד. כך, ניתן להזמין מספר יינות, לשלב, לטעום ולהתרשם".

היין יוצר מענבי קברנה סוביניון ושיראז מכרמי היקב בגליל העליון והתיישן כ- 10 חודשים בחביות עץ אלון אמריקאי. ליין צבע סגול עמוק, ניחוחות של דובדבן בשל, ריבת אוכמניות, שזיף ופטל על רקע ניחוחות מתובלים של וניל ועץ אלון קלוי, מרקם קטיפתי וסיומת עשירה וארוכה.

היין בבקבוק 375 מ"ל נמכר במסעדות, בתי מלון, צימרים,  ובחנות היקב בקיבוץ יראון.
מחיר מומלץ לצרכן (בחנות היקב בקיבוץ יראון) לבקבוק 375 מ"ל – 36 ₪
מחיר מומלץ לצרכן לבקבוק 750 מ"ל – 61.50 ₪

כל יינות יקב הרי גליל נקיים מחשש עורלה ורבעי וכשרים למהדרין מן המהדרין לכל ימות השנה, בהשגחת הרב א. ד. אויירבך רב ואב"ד לעיה"ק טבריה והרב ישי סמואל, ר' מח' הכשרות רמה"ג.

www.galilmountain.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר