הועידה הארצית הראשונה ל- TradeMarketing תתקיים בנובמבר בהרצליה

הועידה הארצית הראשונה ל- TradeMarketing 2006 תתקיים ב – 8 בנובמבר, 2006 במרכז הכנסים בבית חיל האוויר בהרצליה. את האירוע יפיקו החברות אקספרו כנסים ותערוכות (מפיקת כנס המזון בעידן החדש), ושבל חברה לארגון תערוכות בע”מ.

הועידה תעסוק באחד האתגרים הגדולים הניצבים בפני מקצועני השיווק והמכירות בחברות מוצרי הצריכה: היכולת לייצר דיאלוג הבנוי על מערכת יחסים חכמה עם הלקוח בנקודת המכירה, במטרה להשפיע על דפוסי התנהגותו במרחב הקמעונאי ועל בחירתו, ברגע האמת מול המדף.
לצד הועידה תתקיים תערוכה מקצועית של הענף בה ייטלו חלק חברות וארגונים, ספקים ונותני שירותים בענף.

קהל יעד: מנהלי שיווק ומכירות, מנהלי מותג, מנהלי מחלקות טריידמרקטינג, מנהלים ברשתות שיווק, מנהלי פרסום , מנהלי קד”מ, יצרנים, יבואנים, מפיצים, קמעונאים, ספקי ציוד לנקודת המכירה, מעצבים, אדריכלים, שירותים תומכי קמעונאות המתמחים במרחב הקמעונאי,

הועידה תכלול 8 הרצאות ורב שיח מסכם וייטלו בה חלק מומחים בתחום הטריידמרקטינג והמרחב הקמעונאי, נציגי התעשייה, הקמעונאות, המחקר והאקדמיה.

בין נושאי הכנס המתוכננים:
· בין הצרכן למדף – מגמות וחידושים במרחב הקמעונאי.
· מיתוג חושי.
· נראות דינמית בנקודת המכירה.
· יישומי מידע מתקדמים בניהול אסטרטגית מדף.
· השפעת התמורות הקמעונאות על עבודת הטריידמרקטינג
· הקניה האימפולסיבית – מה עובד בנקודת המכירה.
· ENTERTAINMENT MARKETING
· הצגת ממצאי סקר יעודי בתחום הטריידמרקטינג.
· רב שיח בכירים.

על חברי ועדת ההיגוי של הכנס נמנים: נוני אביטל – אביטל מעצבים, איזק בליבא – בליבא, יובל גדרון – גלידות נסטלה, דוד גלאור – אסם, ציפי האמר – חוגלה קימברלי, ליאור טאו – Scentair, דורון זיו – זיו פתרונות חכמים, אלון לוי נחום – תשלובת חלב תנובה, דורון שלי – ריבוע כחול, אתי שרלין רון – איי. סי. נילסן ישראל.

רשימת נושאים שיוצגו בתערוכה:
· טכנולוגיות לנקודות מכירה
· מידוף
· תיוג וקידוד
· תאורה
· שילוט
· עזרי פרסום
· מקררי תצוגה
· חידושים בתחומים שונים






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה