הוצאת מפה מציגה את אטלס הזהב 2009 ואטלס הכבישים 2009

חברת מפה מוציאה מדי שנתיים עידכון לכל האטלסים שלה. השנה יוצאים לאור עדכונים לאטלס הזהב – המהדורה השישית, ולאטלס הכבישים – המהדורה התשיעית. האטלסים עודכנו על-ידי מחלקת GIS (מאגרי מידע גיאוגרפיים) של מפה, האוספת נתוני עדכון באופן שוטף כל השנה

חברת מפה מוציאה מדי שנתיים עידכון לכל האטלסים שלה. השנה יוצאים לאור עדכונים לאטלס הזהב – המהדורה השישית, ולאטלס הכבישים – המהדורה התשיעית.
האטלסים עודכנו על-ידי מחלקת GIS (מאגרי מידע גיאוגרפיים) של מפה, האוספת נתוני עדכון באופן שוטף כל השנה.

אטלס הזהב 2009 כולל מספר רב של חידושים ועדכונים, וביניהם גם פטנט רשום ייחודי לחברת מפה: אינדקס סלולרי, וכן שני חידושים מהותיים נוספים: סימון מכמונות מהירות בכבישי ישראל, וסימון כל תחנות הדלק בארץ לפי חברות, בצבעוניות שונה.

האינדקס הסלולרי הוא יישום של חברת מפה, הפועל באמצעות מכשיר הטלפון הנייד, ורותם אותו לחיפוש מהיר ויעיל של כל ערך המופיע באחד מהאינדקסים הרבים של אטלס הזהב. חיפוש של רחוב, בית ספר, צומת או מחלף, ייתן תוצאה מיידית המפנה אל העמוד והמשבצת באטלס. לאינדקס הסלולרי יכול להתחבר כל מי שיש לו מכשיר סלולרי עם דפדפן wap וחיבור לאינטרנט, בכפוף לתנאי המפעיל הסלולרי שלו.

באטלס הזהב 2009 נכללים קרוב ל -170 ערים ויישובים עירוניים (66 יותר מהמהדורה הראשונה), ועוד עשרות יישובים כפריים, קיבוצים ומושבים. באטלס יש פירוט מלא של רמזורים, כיווני תנועה ברחובות חד-סטריים, חניונים, מרכזי קניות, מרכזי תרבות ובילוי, מוסדות חינוך, בריאות, ספורט, נופש ועוד.

ישראל: אטלס הכבישים – הוא אטלס הכבישים המעודכן ביותר בארץ. במהדורה זו הוכנסו מאות פרטי עדכון, וביניהם סימון מכמונות מהירות וסימון תחנות דלק על פי חברות. האטלס כולל שפע של מידע חיוני לנהגים ולמטיילים, כגון גנים לאומיים, שמורות טבע, פארקים ויערות, אתרים היסטוריים ודתיים ועוד. בנוסף כולל האטלס מדריך של 100 אתרי הטיול הנבחרים בישראל.

אטלס הזהב כולל 384 עמ' ומופיע בשלוש גרסאות:
גודל 22/30 ס"מ, כריכה קשה עם סליל (ספירלה) – 209 ש"ח
גודל 22/30 ס"מ, כריכה קשה דמוית עור מהודרת – 229 ש"ח
גודל 17/23 ס"מ, כריכה רכה -179 ₪

אטלס הכבישים מופיע בשתי גרסאות:
104 עמ', 22/30 ס"מ, כריכת סליל (ספירלה) – 79 ש"ח
104 עמ', 15/20 ס"מ, כריכת סליל (ספירלה) – 64 ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר