הזמנת נופש באמצעות מכשיר סלולרי: אתר הדקה ה-90 עלה לאוויר בסלקום i-mode

באמצעות האתר ניתן להזמין ולקבל מידע על טיסות לחו"ל וחבילות נופש בארץ ובחו"ל, ספא וטיולים מאורגנים – מכל מקום ובכל עת

חברת הדקה ה-90 וחברת סלקום מעלות לאוויר אתר סלולרי ראשון מסוגו למשתמשי סלקום i-mode. באמצעות האתר ניתן להזמין ולקבל מידע על טיסות לחו"ל וחבילות נופש בארץ ובחו"ל, ספא וטיולים מאורגנים – מכל מקום ובכל עת.
האתר מאובטח בסטנדרטים גבוהים, המאפשרים הגנה על נתוני הגולש הנמסרים בעת ההזמנה.

לרגל השקת האתר הסלולרי, כל המזמין נופש באמצעות מכשיר סלקום i-mode , יקבל הנחה של 50$ או 50 ש"ח בכפוף לתנאי המבצע.

האתר מצטרף לקטגוריית תיירות חדשה שהשיקה סלקום בימים אלו ב-i-mode בה ניתן להזמין חופשות תיירות מגוונות בארץ ובעולם: חבילות נופש, טיולים מאורגנים, טיסות, שכירת רכב, הזמנת בתי מלון, צימרים, ימי פינוק וספא ועוד.

קטגוריית התיירות החדשה ב- i-mode, מכילה גם את אתר מפה טיולים המכיל מידע עדכני והמלצות רבות למסלולים של טיולי אופניים, צלילה, רכבי שטח וטיולים רגליים בארץ, אתר Weekend בו מידע מפורט אודות חופשות בצימרים, בתי מלון, אכסניות וכן גנים לאומיים בכל רחבי הארץ. בקרוב יתווספו לקטגוריה גם אתר של חברת אל-על, TraveList ואחרים.

ההרשמה לאתר הדקה ה-90, כמו לכל אתרי i-mode, בחודש הראשון היא ללא תשלום, החל מהחודש השני התשלום החודשי הוא 90 אגורות בלבד.


ניתן לרכוש, לקבל תמיכה, שירות ומידע בכל ערוצי המכירה והשירות של סלקום: מרכזי השירות של סלקום, המשווקים המורשים, מוקד המכירה הטלפוני *321 ובמוקד שירות הלקוחות *123.
מוקד הדקה ה-90 *9090


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר