הזרע ג'נטיקס חוגגת 70 שנות פעילות: הפיקה לוח שנה בעיצוב גרפי המבטא את פעילות החברה במהלך 7 העשורים לקיומה

הזרע ג'נטיקס, המטפחת, מייצרת ומשווקת זרעי מכלוא של ירקות וגידולי שדה, חוגגת 70 שנות עשייה והגשמה. לרגל המאורע הפיקה החברה, לוח שנה אשר בעיצובו המיוחד מביא לידי ביטוי את 7 עשורי פעילות החברה. מאחורי הפקת הלוח המעוצב טמונה אמונתה של הזרע ג'נטיקס בשילוב מקצועיות עם חדשנות תוך הישענות על היסטוריה ומוניטין מפואר.

הזרע ג'נטיקס, המטפחת, מייצרת ומשווקת זרעי מכלוא של ירקות וגידולי שדה, חוגגת 70 שנות עשייה והגשמה. לרגל המאורע הפיקה החברה, לוח שנה אשר בעיצובו המיוחד מביא לידי ביטוי את 7 עשורי פעילות החברה.
מאחורי הפקת הלוח המעוצב טמונה אמונתה של הזרע ג'נטיקס בשילוב מקצועיות עם חדשנות תוך הישענות על היסטוריה ומוניטין מפואר.
הגרפיקה המלווה את לוח השנה לקוחה מטרנדים עיצובים גלובליים שבלטו ב- 70 השנים האחרונות כמו סגנון הפופ ארט, תקופת הצנע ותרבות השפע, אשר משולבים יחדיו ליצירת רטרוספקטיבה לפעילותה של החברה. כך, מצליח לוח השנה לבטא את דרכי הפרסום של פירות וירקות מאז ייסודה של חברת הזרע ג'נטיקס ועד היום.

עיצובו של לוח השנה שם דגש מיוחד על מסרים תדמיתיים-שיווקים, כך שבכל דף בלוח השנה, המייצג עשור או שניים משבעת העשורים האחרונים בהם החברה קיימת, הודגש מסר המסכם וממחיש את פעילות 'הזרע ג'נטיקס' באותה תקופה. כך, למשל, העמוד המוקדש לשנות ה- 1930-40 ממחיש את עבודת האדמה בארץ ישראל טרם הקמת המדינה בליווי כיתוב המבטא את התמקדות החברה בצרכי המגדלים. עמוד שנות ה- 50 מציג תמונה של עקרת בית המערסלת בידיה אבטיח, בליווי כיתוב המציין כי בתקופה זו הטרנדים נקבעו על ידי עקרות הבית.
העמוד האחרון בלוח השנה, שכותרתו When Science Complements Nature, מדגיש את פניה של הזרע ג'נטיקס בשנות האלפיים, המטפחת פירות וירקות חדשניים, תוך כדי שמירה על איכות הסביבה וכדור הארץ ודאגה לעתיד ירוק.

לדברי נילי מאיק, מנהלת התקשורת השיווקית בזרע ג'נטיקס: "הזרע ג'נטיקס כחלוצת ענף הזרעים בישראל מובילה פעילות עשירה כבר 70 שנה. בחרנו להפיק לוח שנה לכבוד השנה האזרחית החדשה המבטא וממחיש באופן ויזואלי את פעילותה העניפה החברה במשך שבעת העשורים האחרונים. הלוח שהופק מהווה הזדמנות מצוינת להציג את פעילות החברה והישגיה לשותפינו העסקיים ברחבי העולם".

לוח השנה עוצב בפועל על ידי חברת ג'ירף תקשורת חזותית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר