הזרע ג'נטיקס רכשה את פעילותן של L.S.L. Biotechnologies, Inc. ו- L.S.L. Plant Science, LLC

הזרע ג'נטיקס, חברת הזרעים הגדולה בישראל, ומובילה עולמית בעולם במחקר, טיפוח, ייצור ומכירה של זרעי עגבניות מזנים שונים השלימה אתמול את רכישת פעילותן שלL.S.L Biotechnologies, Inc. & L.S.L. Plant Science, LLC, המתמחות בטיפוח, ייצור ושיווק זני עגבניות לשטח פתוח בעלי חיי מדף ארוכים בעיקר לשוק הצפון אמריקאי

הזרע ג'נטיקס, חברת הזרעים הגדולה בישראל, ומובילה עולמית בעולם במחקר, טיפוח, ייצור ומכירה של זרעי עגבניות מזנים שונים השלימה אתמול את רכישת פעילותן שלL.S.L Biotechnologies, Inc. & L.S.L. Plant Science, LLC, המתמחות בטיפוח, ייצור ושיווק זני עגבניות לשטח פתוח בעלי חיי מדף ארוכים בעיקר לשוק הצפון אמריקאי.

חברת L.S.L. קצרה הצלחה בשוק האמריקאי, הודות לפיתוח זני עגבניות המאחדים תכונות של חיי מדף ארוכים בשילוב מוצקות של הפרי. הפיתוח שנעשה בשיתוף הפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית מאפשר לעגבניות לשמור על חיי מדף ארוכים ועל טעמן כשהן נקטפות אדומות, ללא טיפול בחומרים מלאכותיים. בעבר, כדי לשמור על חיי מדף ארוכים היה צורך לקטוף את העגבניות בעודן ירוקות, טעמן היה נפגם וחיי מדף ארוכים היו מושגים רק בעזרת טיפול בגז.

לדברי רמי דר, מנכ"ל הזרע ג'נטיקס: "רכישת פעילות L.S.L, צפויה להשלים את קו מוצרי העגבניות של הזרע ג'נטיקס ולהגדיל את נתח השוק שלנו בצפון אמריקה וברחבי העולם." דר הוסיף כי "מעבר לעניין העסקי , הרכישה מציינת סוג של 'עלייה ציונית' שכן, חברת L.S.L האמריקאית נשענה והחזיקה בידע שפותח בישראל ע"י ישראלים ועכשיו ידע זה חוזר לבעלות ישראלית של הזרע ג'נטיקס".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר