החדשים 3: מלוחים תבלינים מתוקים ואחרים

הסדרה כוללת חטיפי ביס ב-5 טעמים: תמר מג'הול עם שקדים וקוקוס בטעם אננס, תמר מג'הול עם לוז קשיו ושברי פולי קקאו, תמר מג'הול עם קשיו שקדים ופיסטוק, תמר מג'הול עם אגוזי מלך ובננה, תמר מג'הול עם פקאן ולוז בטעם פירות יער. צילום מיכל סודאי
לקט מידע נוסף על מוצרים חדשים על מדפי רשתות השיווק שהגיעו לאחרונה לשולחן המערכת. מגוון טעמים ומגוון שימושים למטבח הביתי. מקווים שתגלו עניין ותרצו להתנסות בעצמכם

מלוחים

פסטה ריקו: רוטבי עגבניות איטלקיים של אנטונלה

חברת פסטה ריקו, המתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית, תחל לייבא לראשונה לישראל את מותג הפרמיום האיטלקי Antonella. מוצרי החברה כוללים מגוון רטבים ומוצרי בסיס מעגבניות איכותיות מסרדיניה, בהם עגבניות קוביות (מארז שלישייה), פסאטה – עגבניות חתוכות דק, פולפה – עגבניות חתוכות דק המתאימות גם כרוטב לפיצה, רוטב לפסטה עשוי מעגבניות מתוקות, רוטב ארביאטה – רוטב עגבניות פיקנטי איכותי לפסטה וניוקי, ושני רוטבי שקשוקה – רוטב בסיס ורוטב חריף. המוצרים ישווקו ברשת דור אלון אשר תמכור את המוצרים ברשת AM-PM, וכן במעדניות וקצביות מובחרות וחנויות פרמיום ברחבי הארץ.

המותג הקולינרי מאסטר שף: מיונז ווסאבי בבקבוק לחיץ

צילום יניב קרן

בהמשך להצלחה של סדרת ממרחי המיונז של מאסטר שף בבקבוק לחיץ, מוצע עתה  לראשונה בישראל גם מיונז ווסאבי, המשלב את עולם המיונז עם העולם האסיאתי, ומצטרף למגוון רחב של מוצרים מהמזרח תחת המותג: אטריות ביצים, אטריות אורז, רוטב סויה להקפצה, רוטב סויה מסורתי ומופחת נתרן, רוטב טריאקי, רוטב צ'ילי מתוק רוטב צ'ילי חריף, נודלס אטריות, קרם קוקוס.

המחיר כ-13.9 ₪ בקבוק לחיץ 241 גרם. להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק. כשרות אגודת ישראל

משומשו: סדרת מיני בורקס 100% טבעוני

צילום אביב קורט

חברת משומשו, יצרנית הגבינות הטבעוניות ותחליפי החלב מקיבוץ גן-שמואל, מציעה סדרת מוצרי מאפה טבעוניים חדשה של מיני בורקס: מאפה בצק פילאס במילוי פטה טבעונית, מאפה פילאס טבעוני במילוי בסגנון פיצה, ומאפה פילאס טבעוני במילוי בטעם בשר. כל המאפים עשויים מבצק פילאס פריך להכנה מהירה, קלה ונוחה.  הם מיועדים מלבד לקהל הטבעונים גם לרגישים ללקטוז ומוצרי חלב ולשומרי הכשרות, כמוצר שלפי החברה אינו נופל באיכותו מהמוצרים החלביים המקבילים.

המחיר  כ- 27 ₪ לאריזת 600 גרם. להשיג ברשתות השיווק הנבחרות ובבתי הטבע. כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים

חדש מהמותג הקולינרי מאסטר שף: אטריות אורז ורמיצ'לי אסיאתיות

צילום יניב קרן

המותג הקולינארי מאסטר שף מרחיב את מגוון האטריות האסיאתיות, ומביא לישראל אטריות אורז ורמיצ'לי  דקות במיוחד שיכולות להתאים למגוון רחב של מנות אסיאתיות, כמו סלטים קרים וחמים, מרקים ומוקפצים. האטריות אינן דורשת בישול במים, וכדי לאכול אותן נדרש רק להשרות אותן במים חמים למשך מספר דקות או במים קרים למשך כשעה וחצי.

המחיר 8.9 ₪ לשקית של  400 גרם. להשיג בחנויות מובחרות וברשתות מזון ושיווק. כשרות בד"צ בית יוסף

אסם נסטלה: במבה-אפרופו MIX

צילום סטודיו אסם

אסם-נסטלה ממשיכה לחדש את סדרת ה-MIX שלה עם מיקס חדש תחת מותג במבה: במבה אפרופו MIX במהדורה מוגבלת. השקית מביאה לצרכנים שילוב טעמים של במבה קלאסית עם אפרופו מתובל באריזה אחת, וגם שילוב מרקמים: נימוחות הבמבה ופריכות האפרופו.

המחיר כ- 10 ₪ ל- 100 גרם. כשר פרווה בד"צ העדה החרדית ורבנות ראשית קריית גת

תבלינים

תבואות: סדרת תבלינים ותערובות תיבול אורגניים ללא גלוטן

צילום אייל גרניט

חברת "תבואות" המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום התבלינים האורגניים עם סדרת תבלינים ותערובות תיבול שיוצרו מגידולים נקיים מרעלים והנדסה גנטית. הסדרה המיובאת מהודו, כוללת עשרה תבלינים אורגניים: פלפל שחור גרוס, צ'ילי אדום גרוס, קינמון טחון, כמון טחון, כורכום טחון, ג'ינג'ר טחון, כוסברה טחונה, קארי טחון, גאראם מסאלה טחון, ופלפל קאיין טחון. בחברה מציינים כי אלה 100% תבלינים טהורים המיוצרים מחקלאות אורגנית, ללא גלוטן או תוספות.

המחיר 12.90 ₪ למיכל של 75- 90 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. כשרות פרווה באישור הרבנות הראשית לישראל

ר.ב.דגנים מרחיבה את יבוא מוצרי מותג התבלינים העולמי McCormick

חברת התבלינים הגדולה בעולם McCormick (מקורמיק), מציעה עתה בארץ את סדרת  התערובות המיוחדות לבשר, דגים, פסטה, סלטים וירקות. מוצרי החברה, בהם מגוון תמציות McCormick המיוחדות  לאפייה, יוצגו בסטנדים מיוחדים ברשתות המזון שיחולקו לפי קטגוריות התיבול הבנויות לפי סוגי מנות ותבשילים להן מותאם התיבול המדויק. בין מוצרי McCormick שישווקו בישראל: תערובת תיבול עם מלח ורוד, פלפל שחור ושום, תערובת תיבול בזיליקום ואורגנו, שום ומלח ים, תערובת תיבול פלפל אדום כתוש עם אורגנו ושום. בנוסף, ישווקו תבלינים טהורים בהם כמון טחון, תבלין אורגנו, פלפל שום במטחנה, צ'ילי מקסיקני ועוד, וכן מגוון התמציות של מקורמיק בהן תמצית שקדים, תמצית חמאה, תמצית לימון, תמצית קוקוס.

המחיר 19-24 ₪ לאריזת 100-180 גרם. להשיג ברשתות המזון והחנויות המתמחות ברחבי הארץ. כשר פרווה בהשגחת OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

מתוקים

אחוה: עוגת שמרים קראנץ תפוח וקינמון

צילום יעל האן

חברת אחוה, יצרנית מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, מציעה עוגה חדשה: עוגת שמרים קראנץ תפוח וקינמון, עשויה מבצק שמרים איכותי, עם מילוי עשיר של תפוח עץ וקינמון, ולפי החברה בטעם של אפייה ביתית. העוגה החדשה היא חלק מסדרת עוגות שמרים קארנץ של אחוה, הכוללת עוגות שמרים בטעמי שוקולד, קינמון, פרג וקרמל.

המחיר כ- 9 ₪ לעוגה באריזת 400 גרם. להשיג ברשתות השיווק המובחרות מלבד רמי לוי ורשת שופרסל. כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים

טבעית מוצרים מן הטבע: חטיפי בריאות BAR BARY BITES

צילום מיכל סודאי

חברת "טבעית מוצרים מן הטבע" המתמחה בייצור ושיווק חטיפי בריאות, מציעה סדרת חטיפי אגוזים ופירות טבעוניים תחת השםBAR BARY BITES  – חטיפי ביס עגולים המכילים 100% רכיבים טבעיים, ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר. החטיפים משווקים באריזות של 55 גרם, כשכל חטיף-ביס מכיל 11 קלוריות ליחידה. החטיפים מכילים כ-65% פירות וכ-35% אגוזים וגרעינים. מקור הסוכרים בחטיף מהפירות והאגוזים בלבד.

המחיר 6.90-8.90 ₪ לאריזת 55 גרם. להשיג ברשתות המזון, המכולות וחנויות הנוחות ברחבי הארץ. כשרות בד"ץ בית יוסף ובהשגחת הרבנות אשקלון

רוצים את הטבע: שוקו על בסיס קרם קוקוס

'שקוף שזה טבעי', המשווקת בידי 'רוצים את הטבע' המתמחה במוצרי מזון מהטבע, מציעה שוקו על קרם קוקוס – שוקו עשיר מקקאו וקרם קוקוס. מתאים לילדים, צמחונים, טבעונים, שומרי כשרות, ולכל מי שנמנעים ממוצרי חלב. השוקו עשוי מקקאו משובח ומקוקוס טרי (94%), מכיל 3.5% סוכר, ללא גלוטן, צבעי מאכל, כולסטרול, חלב או חומרים משמרים.

המחיר 11.90 ₪  לאריזה של 330 מ"ל. להשיג בשופרסל GREEN, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, עדן טבע, אניס, זמורה אורגני  וחנויות טבע. כשר פרווה בהשגחת בית דין לונדון והרבנות הראשית לישראל

אסם-נסטלה: אפרופו מצופה שוקולד מריר, שוקולד לבן ושוקולד חלב חוזר למדפים לחורף

צילום סטודיו אסם

אסם-נסטלה מחזירה במהדורה מוגבלת את אפרופו מצופה שוקולד מריר ואפרופו מצופה שוקולד לבן, שמצטרפים למוצר הקבוע בתקופת החורף – אפרופו מצופה שוקולד חלב. במוצרים יש שילוב של השוקולד עם החטיף הפריך והמלוח.

המחיר לשקית 40 גרם: 5 ₪. להשיג בכל רשתות השיווק. כשר חלבי בד"צ העדה החרדית רבנות מקומית נוף הגליל

פריכיות שוקולד Fitness: פריכיות דגנים בציפוי קרם בטעם יוגורט-תות

צילום סטודיו אסם

אסם-נסטלה מרחיבה את סדרת הפריכיות השוקולד של Fitness עם פריכיות Fitness בציפוי קרם ורוד בטעם יוגורט-תות. בכל מאגדת מוצר יש שש אריזות אישיות של שתי יחידות באריזה, ארוזות בנפרד לשמירה על הטריות ועל גודל מנת הצריכה. כ- 70 קלוריות בזוג.

המחיר לפי פרייסז: 9-14 ₪. להשיג ברשתות השיווק המובילות. כשרות בד"ץ העדה החרדית

אחרים

ויסוצקי: סדרת משקאות צ'אי

צילום סטודיו ברוך נאה

סדרת 'חווית הצ'אי' של ויסוצקי כוללת 4 מוצרים על בסיס תה שחור ותבלינים ארומטיים: צ'אי שקדים, צ'אי קרמל מלוח, צ'אי ורדים, וצ'אי מסאלה עוצמתי. לפי החברה, עושר הטעמים העמוקים והארומטיים של מוצרי סדרת הצ'אי מקבל עידון קטיפתי ומתקתק במפגש עם חלב חם או חלב מוקצף. ניתן להוסיף חלב רגיל, סויה, שיבולת שועל, אורז או שקדים.

המחיר 17.50-24.90 ₪ (נקבע על ידי הקמעונאי). להשיג בכל רשתות השיווק

נספרסו: שלוש תערובות קפה ייחודיות במהדורה מוגבלת

Nespresso ממשיכה לחדש ומשיקה קולקציה של 3 תערובות במהדורה מוגבלת למערכת ה- VERTUO ולמערכת ה- ORIGINAL בעיצובה של המעצבת הבינלאומית ג'ואנה אורטיז, כאשר ההשראה לקולקציה היא מהיערות בארצות שונות: תערובת קפה FOREST BLACK, תערובת קפה בטעם שקדים, תערובת קפה בטעם פאי פירות יער. פרטים ומידע נוסף באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר