החודש אירוע אשכול הזהב 2009 – האוסקר של היין הישראלי

השנה יערך הערב בסימן "יין ישראלי על כל שולחן" והוא יוקדש ליוזמה החברתית החדשה "טעם לחיים". לארוחת הגאלה נרתמו השנה השפים יורם ניצן (מול ים) ומאיר אדוני (כתית) – מפגש פסגה של צמד מסעדות עילית מובילות בישראל. את הארוחה יחתום השף-קונדיטור ערן שוורצברד

אשכול הזהב – ערב הגאלה השנתי ליינות ישראל יתקיים ב-29 למרץ, באולם הכנסים של מלון דויד אינטרקונטיננטל בת"א.
השנה יערך הערב בסימן "יין ישראלי על כל שולחן" והוא יוקדש ליוזמה החברתית החדשה "טעם לחיים". לארוחת הגאלה נרתמו השנה השפים יורם ניצן (מול ים – בתמונה התחתונה) ומאיר אדוני (כתית – בתמונה העליונה) – מפגש פסגה של צמד מסעדות עילית מובילות בישראל. את הארוחה יחתום השף-קונדיטור ערן שוורצברד.

"אשכול הזהב" היא התחרות המקצועית והיוקרתית ליינות ישראל, והיא נערכת זו השנה השביעית. לתחרות נשלחים היינות הטובים ביותר בכל קטגוריה במטרה לזכות בחותמת האיכות של "אשכול הזהב". השנה הוחלט להגביל את הקטגוריות, ורק 12 יינות יזכו במדליית זהב.

היינות נבחנים באופן עיוור ע"י פאנל רחב של טועמים, ועל התחרות מפקחים חיים שפיגל מחברת מלונות דן, ועו"ד נחמן כהן צדק, כיושבי ראש משותפים של "אשכול הזהב".
מאות אורחים ייקחו חלק בערב החגיגי שבסופו יוכרזו הזוכים בתחרות היינות היוקרתית – "אשכול הזהב 2009".
הזמנות במחיר 360 ₪ ניתן לרכוש במשרדי עמותת "טופז", טל.  03-6194684 [email protected]

"טעם לחיים" היא יוזמה חברתית חדשנית שרותמת את תעשיית המזון ואת ענף האירוח בישראל לקידום נושאים חברתיים. היוזמה תתמקד בשיפור איכות החיים של בני נוער ושל צעירים בישראל על-ידי הכשרתם ושילובם בתעסוקה מקצועית.
צעירים רבים מקבוצות מיעוט, שכבות חלשות, עולים חדשים, בעלי מגבלות פיזיות, התפתחותיות או נפשיות, מוצאים עצמם בשולי החברה הישראלית ורכישת השכלה ומקצוע קשה להם במיוחד. טעם לחיים שואפת להעניק להם הזדמנות ייחודית להשתלב בתחומי המזון והאירוח, מטרתה ליצור עבור בני הנוער והצעירים מסגרת חינוכית ותעסוקתית אשר תתרום להשתלבותם הכללית והיצרנית בחברה ואשר תחולל שינוי ארוך טווח בעתידם האישי.

צילום יורם ניצן: אסף שילה – ישראל סאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר