החודש גמר תחרות השפים הצעירים של מסדר אבירי הגריל

המנצח בתחרות ישלח לתחרות העולמית של "מסדר אבירי הגריל" בניו-יורק. התחרות העולמית נערכת מדי שנה בספטמבר, כאשר מטרתה לעודד ולקדם מומחיות קולינריות של הדור הצעיר על פי מסורת "מסדר אבירי הגריל", על ידי חשיפתם לתחרות עם עמיתיהם בעולם

ביום ראשון 21/6/2009 יערך גמר התחרות הישראלית של הדור הצעיר של השפים של מסדר אבירי הגריל.
המנצח בתחרות ישלח לתחרות העולמית של "מסדר אבירי הגריל" בניו-יורק.
התחרות העולמית נערכת מדי שנה בספטמבר, כאשר מטרתה לעודד ולקדם מומחיות קולינריות של הדור הצעיר על פי מסורת "מסדר אבירי הגריל", על ידי חשיפתם לתחרות עם עמיתיהם בעולם.

בתחרות מקדימה השתתפו 12 שפים צעירים (עד גיל 27), כאשר מתוכם עלו לגמר השפים הצעירים הבאים: אורי נתנזון מ"יערות הכרמל", סתיו נווה ממסעדת "כתית", אלעד שוקר מ"אגדתה", איתמר חטיב ממסעדת "קנלה", ואדם כהן ממסעדת"כתית".
השף הצעיר אשר ינצח בתחרות בישראל, יזכה לייצג את ישראל בתחרות העולמית.

תחרות זו מאפשרת לשפים צעירים להציג את כישוריהם ויצירותיהם במסגרת זירה לאומית כאשר הזוכה יזכה להציג את כישוריו ויצירתו גם בתחרות בינלאומית.
המטרה היא לעודד שונות תרבותית באופן הצגת מאכלים והכנתם, באמצעות גישה מסורתית.  חלק נכבד מהשפים המובילים בעולם השתתפו בתחרות זו בצעירותם.

שופטי התחרות העולמית בספטמבר יהיו: Takashi Murakami, CM- יועץ קולינרי, תחום שיפוט קנדה. שף ראשי בקאונטרי קלאב צ'ארלס וויניפג, קנדה. שף מוסמך ושופט הפדרציה הקולינרית של קנדה. 
John Nihoff – יועץ קולינרי, תחום שיפוט ארה"ב. מרצה מן המניין, המכון הקולינרי של אמריקה.
Klaus Trischler – קנצלר תחום שיפוט גרמניה, חבר האסיפה הכללית של "המסדר", חבר הועדה המקצועית, חבר ועדת מלצרי יינות צעירים.

מסדר אבירי הגריל הינו הארגון הגסטרונומי היוקרתי והוותיק בעולם, כגוף של אחווה בינלאומי המקדש שילוב חברים מקצועיים מעולם הקולוניאריה והאירוח, יחד עם חברים חובבי קולינריה עילית בלתי מתפשרת. למסדר תפוצה עולמית המונה כיום 90,000 חברים המתגוררים ביותר מ- 84 מדינות. הארגון תומך ומקדם את עתידם של שפים צעירים ברחבי העולם באמצעות "תחרות השפים הצעירים", ומספק להם הזדמנות פז להציג את כישוריהם הקולינריים.

www.chaine.org.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר