החודש טעימת הרמיטאז' וקרוז הרמיטאז' Domaine du Colombier בג'יאקונדה

על האחוזה מנצחים האב גבריאל ויאל ובנו פלוראן. עד 1991 מכרה האחוזה את יינות ההרמיטאז' שלה ל- Guigal, את יינות הקרוז הרמיטאז' האדומים ל- Ogier, ואת הקרוז הרמיטאז' הלבנים ל- Paul Jaboulet Aine – כולם שמות מכובדים. מאז 1991 האחוזה מוכרת את יינותיה תחת שמה שלה

ביום שני 22 בפברואר תתקיים בבית יבואניות היין ג'יאקונדה בתל אביב, טעימה מיוחדת של  יינות Crozes Hermitage ו- Hermitage מבית  Domaine du Colombier , עליה אמר ג'ון ליבינגסטון-לרמונט: "כל אפלסיון זקוק לאחוזות שיהוו את "חדר המנועים", כאלה המייצרות יינות איכותיים באופן עקבי, ללא רעש וצילצולים וללא יומרנות. קולומבייה היא אחוזה כזו".

אחוזת Colombier ממוקמת ב Mercurol שבפאתי Tain-L'Hermitage בצפון עמק הרון, על הגדה השמאלית של הנהר, וזוכה להכרה כאחד מהמקורות הטובים והאמינים יותר של הרמיטאז' וקרוז הרמיטאז' באיכות הטובה ביותר הניתנת להשגה.
על האחוזה מנצחים האב גבריאל ויאל ובנו פלוראן. עד 1991 מכרה האחוזה את יינות ההרמיטאז' שלה ל- Guigal, את יינות הקרוז הרמיטאז' האדומים ל- Ogier, ואת הקרוז הרמיטאז' הלבנים ל- Paul Jaboulet Aine – כולם שמות מכובדים. מאז 1991 האחוזה מוכרת את יינותיה תחת שמה שלה.

פלוראן ויאל מייצר יינות עוצמתיים, מלאי אופי, חזקים, בעלי מבנה מצוין, המאפשר ליהנות מהם בצעירותם, וגם ליישנם לתקופות ארוכות.
ויאל הוא אומן בעשיית יינות החושפים את אופיו ותכונותיו הנפלאות של זן הסירה במיטבו.
בבעלותו שני הקטרים יקרים מפז בכרם החשוב Beaumes שעל גבעת הרמיטאז' המפורסמת. גיל הגפנים הממוצע – למעלה מחמישים שנה, דבר המשתקף ביינותיו הידועים בטוהר ובהרמוניה, עם דגש על עידון ואלגנטיות וללא כוחנות.

עוד בבעלות האחוזה 13 הקטרים של ענבי סירה ב- Crozes Hermitage, בחלקה המייצרת את אחד היינות הבולטים והטובים של אפלסיון זה.
לאחוזה שני הקטרים של ענבי מרסן ליצור יינות לבנים, המפוזרים על ארבע חלקות בהרמיטאז' ובקרוז הרמיטאז'. גיל גפני המרסן נע בין 70 ל- 100 שנים.

היינות בטעימה:
Crozes Hermitage Blanc 2006
2006 Crozes Hermitage (Cuvée Gaby) Blanc
2006Hermitage Blanc
2006 Crozes Hermitage Primavera Rouge
2006 Crozes Hermitage Rouge
Crozes Hermitage Rouge 2003
2006 Crozes Hermitage (Cuvée Gaby) Rouge
2006 Hermitage Rouge
לקינוח יין מתוק מאפלסיון היינות המתוקים המפורסם של עמק הלואר
Chateau Belle Rive Quarts de Chaume Quintessence 2003

הטעימה תתקיים ביום שני 22.02.10 בשעה 20:00.
המחיר למשתתף 340 ₪
הטעימה סביב שולחן וכוללת כיבוד מתאים ליינות המוצגים
מספר המשתתפים מוגבל
הרשמה באמצעות כרטיס אשראי בטל. 03-6022746

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר