החודש פסטיבל שף תאכל 13 ב- 80 מסעדות ברחבי הארץ

תמורת 79 ₪ תוכלו לקבל ארוחה מלאה של מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח, כשהדגש הפעם בתפריטים של השפים במסעדות הפסטיבל הוא על מבחר טעמים ומנות מחממות לעונת החורף

בין התאריכים 15-25 לינואר, יארחו כ- 80 מסעדות ברחבי הארץ את המהדורה החורפית של פסטיבל המסעדות 'שף תאכל' המתקיים זאת הפעם ה- 13.
תמורת 79 ₪ תוכלו לקבל ארוחה מלאה של מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח, כשהדגש הפעם בתפריטים של השפים במסעדות הפסטיבל הוא על מבחר טעמים ומנות מחממות לעונת החורף.

את פירוט כל המנות וכל התפריטים ניתן למצוא באתר הפסטיבל.  בין המנות: פורל צלוי בגריל ברוטב קרם לימונים ושקדים של השף סהר הראל ממסעדת כדיתא בדרום; סביצ'ה ריוורה – קוביות בורי כבושות למחצה עם זיתי קלמטה ובצל על קציפת חצילים וגבינת עיזים של השף יואב בלימן ממסעדת פרידה קאלו בתל-אביב; מבחר מטעמים אסייתים של השף דניאל זך ממסעדת אסיה מוניקה בשרון.
באזור חיפה – השף שוקי קדוש ממסעדת השף הכשרה שוקה, מציע אנטריקוט טלה צעיר ומעושן מופרד מהצלעות ,מוגש על בוצר עץ כיסוני ארטישוק ירושלמי ופטריות כמהין לצד סלט עלים יפני.
כל המסעדות יציעו לכם בארוחה גם קינוח, ביניהם בלינצ'ס שוקולד חם בתוספת אגוזי מלך של בית הבלינצ'ס הוותיק.

ערן זלינגר, מנכ"ל הפסטיבל, אומר:  "אנחנו מציעים לקהל הישראלי את מה שהוא אוהב במיוחד – דיל מעולה לארוחות גורמה לחורף חם וטעים. בפריסה ארצית של מסעדות מחיפה והקריות, דרך אזור השרון, תל-אביב, ירושלים והשפלה עד הנגב ואילת יציעו כשמונים מסעדות מבחר תפריטים ומנות המתאימות לכל סועד ולכל טעם. מניסיון השנים שעברו אנו יודעים שרבים מנצלים את עשרת ימי הפסטיבל ויוצאים ליותר ממסעדה אחת. עקב הביקוש אנחנו ממליצים, כמו בכל שנה, להקדים ולהזמין מקומות מראש במסעדות. לרגל החורף ביקשנו הפעם מהשפים שחברו לפסטיבל שישימו דגש ויציעו לחוגגים שלל מנות המוטעמות לעונת החורף – מבחר מרקים, תבשילי קדרה שונים, מנות עדתיות, קולינריה מרחבי העולם, לצד מנות בטעם של בית אימא".

ואלה מסעדות הפסטיבל (לפי אזורים וערים):
תל אביב-יפו:
אוונגרד, איטלקיה בתחנה, באבא יאגה, דובנוב 8, הבלינצ'ס ההונגרי (כשר), המטבח של נלי, טרנקווילה (כשר), מקסיקנה, סופר סושי סניף אידלסון, סושידו, ספגטים (מקסים), ספגטים (שיכון דן), סרגוס, פסטה מיאה, פרידה קאלו, קאסה נובה, ריבר, שלוותה, Salt .
רמת גן: סורה. ספגטים (כשר), ריבר. חולון: קפה גן סיפור. 
פתח תקווה: אלפרדו (כשר), טריאקי (כשר), מולדן (כשר), ריבר, רסקה (כשר), Triola.
בקעת אונו: ברטה (כשר) דון ויטו (כשר).

אזור השרון:
הרצליה:
אתניקה (כשר), ביסטרו 56 (כשר), בני הדייג,עד העצם. רעננה: קיאנטי, קיוטו אקספרס (כשר). נתניה והסביבה: ג'קו מאכלי ים, Fornello (כשר), ספגטים.הוד השרון: אסיה מוניקה, שפצ'לה.
קיסריה: פורט קפה, שולה.

חיפה והקריות:
Dream Nemo, וידה לוקה,Face's, ספגטים (חוצות המפרץ), ספגטים (קסטרא), פרנג'ליקו, קרולה, שוקה (כשר),שלה (כשר).

ירושלים והאזור:
ירושלים:
באפלו (כשר), גבריאלה קוצ'ינה (כשר) . המושבה 54 (כשר), לה בוקה (כשר). מודיעין: תיתורה. קריית שדה התעופה: עד העצם.

שפלה ודרום:
ראשון לציון:
הצדף, טאפאיה, קאזה דו ברזיל, ריבר. רחובות ונס ציונה: אורו (כשר), אנגוס (כשר), ריבר, קופי פקטורי (כשר). גדרה: מולימא. אשדוד: בלזק. באר שבע: סמלינסקי טאפס בר, קאזה דו ברזיל (כשר). מושב תימורים: כדיתא (כשר). אילת: בוסטון, קאזה דו ברזיל, K-2.

פירוט מסעדות ותפריטים באתר הפסטיבל , טל. 03-6912540

השפים בצילום (מימין לשמאל): ניר דגן (קאסה נובה), אמיר מרקוביץ (איטלקיה בתחנה), גד ברוך (וידה לוקה), סהר הראל (כדיתא), טל מזרחי (ברטה), בוקי דסה (תיתורה). צילום: דן פרץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר