החורף של מרינה במטבח: ערכות ירקות למרקים ולגוואקמולי

מי לא רוצה להגיע בימי החורף הביתה ולמצוא על הכיריים מרק חם וטעים. מרק פטריות וירקות ממוצרי מרינה בהחלט מספק את התשובה
מחלקת פיתוח מוצר במרינה פטריות הגליל יחד עם שף בן עייש מקלים על העבודה במטבח בימי החורף עם ערכות של ירקות למרקים וערכה נוספת להכנת ממרח אבוקדו בסגנון מקסיקני

"מרינה פטריות הגליל" מציעה לחורף ערכות ירקות למרקים חמים וטעימים ולא פחות חשוב: קלים להכנה. המתכון של השף של מרינה – בן עייש, כבר בפנים עם כל מה שנדרש (הוסיפו מים ותבלינים). בהכנה ניתן לשלב את בני הבית והילדים, שייהנו לאכול ממעשה ידיהם.

ערכת ירקות להכנת מרק פטריות וירקות

הערכה כוללת: בצל לבן, גזרים, תפוח אדמה ,פטריות, כרישה וראש סלרי, יחד עם המתכון.  אופן ההכנה: חותכים את הירקות לקוביות קטנות, לסיר עם קצת שמן מוסיפים את הירקות, מלבד הפטריות, לאחר מספר דקות מוסיפים את הפטריות וממשיכים לטגן. מוסיפים 1 ליטר מים רותחים ומתבלים לפי הטעם: מלח, פלפל שחור ואבקת מרק פטריות. הטיפ  של שף בן עייש: ערבבו  בכוס מים 2 כפות קמח או קורנפלור, ותקבלו מרק סמיך וטעים. המחיר 18.90 ₪.

ערכת ירקות להכנת מרק שורשים

הערכה כוללת: ראש סלרי, שורש פטרוזיליה, כרישה, בצל לבן, גזרים, תפוח אדמה, ארטישוק ירושלמי ושיני שום. אופן ההכנה: חותכים את הירקות לקוביות. מטגנים את הבצל בסיר עם שמן חם, מוסיפים את שאר הירקות, 1 ליטר מים, ומתבלים לפי הטעם  בם מלח, פלפל שחור, אבקת מרק וכורכום. הטיפ של שף בן עייש: לקבלת מרק סמיך בעל מרקם חלק, מעבירים בעזרת מצקת את תכולת הסיר למעבד מזון וטוחנים. המחיר 18.90 ₪.

ערכת ירקות להכנת סלט אבוקדו מקסיקני – גוואקמולי

הערכה כוללת: אבוקדו רך, עגבנייה, לימון, פלפל צ'ילי ושיני שום. אופן ההכנה: מועכים את האבוקדו למחית גסה, חותכים את כל שאר הירקות לקוביות קטנות, סוחטים לימון מעל. מוסיפים חצי כפית  מלח וקורט פלפל שחור, ומקבלים סלט גוואקמולי טעים שף בן עייש מציע לא לוותר על פלפל צ'ילי, שיהפוך את הסלט לגוואקמולי מיוחד. המחיר 14.90 ₪

את סדרת מוצרי מרינה ואת הערכות ניתן להשיג ברשתות השיווק.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר