החושך מוריד מחירים במסעדת רוסטיקו

בר האוכל האיטלקי משדירות רוטשילד, משדרג את הלילה החורפי ומציע דיל לציפורי הלילה: בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 23.00 מוצעים כל הקוקטיילים ומגוון מנות במחיר של 29 שקל בלבד

בר האוכל האיטלקי משדירות רוטשילד, משדרג את הלילה החורפי ומציע דיל לציפורי הלילה: בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 23.00 מוצעים כל הקוקטיילים ומגוון מנות במחיר של 29 שקל בלבד.

ב Rustico מציעים תפריט ובו טעמים איטלקיים, ומנות המורכבות בזריזות לנגד עיני הסועד על הבר. תפריט הלילה מציע מלבד פסטות, פיצות ומנות נוספות דוגמת ביסמרק- טוסט עם גבינת אמנטל, שינקן, וביצת עין בפוקצ'ה ז'נובסית; סושי BREAD עם גבינת עזים, סלמון מעושן ועירית על מצע של רוקט; פנה רוטשילד עם בטטה, פטריות, בצל, פטרוזיליה ורוטב אלפרדו; פיצה נפוליטנה עם מוצרלה, בזיליקום ואנשובי ומבחר כריכים איטלקיים ענקיים המוגשים בלוית סלט רענן (29 שקל)

הקוקטיילים של Rustico מוצעים במחיר של 29 שקל ומתהדרים בשמות איטלקיים מקוריים כמו מוניקה בלוצ'י (מידורי, אבסולוט, שנאפס תפוח וליים) , סופיה לורן (רמזוטי, שנאפס תפוח ולימון סחוט) או נגרוני (קמפרי, מרטיני רוסו, ג'ין וסוואר). כמובן שכל מבחר הקוקטיילים (מוחיטו, קאפיריניה, סאוורים ועוד) ימכרו גם כן ב 29 ₪ אחרי השעה 23:00. עוד במחלקת האלכוהול, מציעים בRustico בכל שעות היום קמפארי סודה ב 18 שקל ופרוסקו (יין איטלקי מבעבע) עם פירות יער ב 20 שקל בלבד.

ההוזלה בתפריט בשעות הלילה היא חלק מהמגמה של המקום לפנות גם לקהל הלילה, שמחפש אוכל קל, טעים ואיכותי במחירים נוחים לפני או אחרי הבילוי, וגם כבילוי עצמו, בישיבה על הבר לצד דרינק לילי. לדברי איבו גווילי, אחד הבעלים: "Rustico מציעה חוויה של אוכל איטלקי מעולה וסימפטיה מסביב לשעון – בהתאם לאווירה של העיר הגדולה. בתור בר-אוכל אנחנו מציעים בילוי צעיר ורבגוני, ולקראת חצות – הערב אצלנו רק מתחיל".

רוסטיקו
שדרות רוטשילד 15, תל אביב
כל יום משעה 10:00 ועד השעות הקטנות של הלילה
טל' 03-5100039

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר