החטאים המתוקים של בראנץ' יום שישי

הקיץ בפתח ועימו מגוון אטרקציות ושדרוגים. אחד מהם הוא תפריט הבראנץ' של קונדיטוריית הבוטיק "חטאים מתוקים" בנווה צדק המזמינה את המטיילים בשכונה ואת הבאים במיוחד, וכפי שראינו יש הרבה כאלה

יום שישי בבוקר קייצי. קבוצה מתחילה טיול שוטטות בנווה צדק – שפע היסטוריה ומראות בטריטוריה קטנה ביותר בשטחה – ולנו יש יעד אחר: קונדיטוריית הבוטיק "חטאים מתוקים" הממוקמת בכניסה לשכונה למרגלות מגדל שלום, שדרגה לא מכבר את תפריט הבראנץ' של יום שישי והוסיפה לבופה מנות חדשות.

בין המוצע בבראנץ': סלט בהרכבה אישית (ראו חלק מהמרכיבים בתמונה), מגוון עשיר של גבינות רכות וקשות – וסלטי גבינות וסלטי ירקות עם גבינה, פרצלס (כעכים) טעימים, לחמים עשויים בעבודת יד – המתחדשים בהתמדה, שקשוקה טעימה מאוד, מאפים מלוחים, בורקסים, ביצים לבחירה, מגוון סלטים דוגמת גוואקמולי, סלט טונה מעולה שמתחרה רק עם סלט הביצים הלא פחות טעים, אנטיספסטי הנחבאים בפינה אך כדאי לא לוותר, פשטידות, עלי גפן ממולאים – שוב, מהזן נטעים, ולצידם רוטב יוגורט מרענן. וכמובן שתייה קרה, קפה או תה עם צלחת עוגיות מתוקות תוצרת בית, ושוב הלחמים וריבות – שפע מפתיע במקום כה קטן.
עבור כל אלה – וכמה שתרצו וכמה פעמים שתרצו מההבופה הכשר, תשלמו 54 ₪ לאדם.

בהחלט רעיון טוב למטיילים בשכונה בין בוקר לצהרי שישי, לשלב אתנחתא ממושכת והנאה מבילוי גם נעים וגם טעים.
וההמלצה שלנו: הזמינו מראש מקום בגינה בחצר – הרבה יותר נעים מאשר האולם הפנימי הקטן. בכל מקרה תעברו אל אזור הבראנץ' דרך החנות והמטבחון הקטן שלה – וכדאי לבדוק גם את היצע העוגיות והמאפים העצום בחנות. בהחלט חטאים מתוקים.

הבראנץ' מוגש בימי שישי. בימים אחרים תוכלו ליהנות מקפה ומאפי המקום, ואם אתם קבוצה של 10 אנשים ומעלה, יכינו לכם ארוחת בוקר, צהרים או ערב על פי הזמנתכם גם בימות השבוע האחרים.
עוד בחטאים מתוקים: אירוח בחדר ה- V.I.P ל- 10 עד 25 אנשים, T.A של עוגות ועוגיות, ושירות משלוחים של כריכונים ומתוקים לישיבות המתקיימות במשרדים שבסביבה.

בראנץ' חטאים מתוקים – 54 ₪ לאורח
אכול ככל יכולתך – כשר
ימי שישי בין השעות 09:30-14:00



חטאים מתוקים
רח' שבזי 67 פינת יהושע התלמי 8, נווה צדק, תל אביב
טל. 03-5162708
www.2eat.co.il/Hataim

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר