החטיבה המוסדית של יוניליוור ישראל משיקה סדרת קינוחים חלביים מבית Carte D'or

הסדרה כוללת מנות אחרונות אישיות מוכנות להגשה, המאפשרות להרחיב את מגוון הקינוחים הקיים או להחליף את המורכבות בהכנה עצמית

החטיבה המוסדית של יוניליוור ישראל משיקה סדרת קינוחים חלביים מבית Carte D'or, מותג הקינוחים העולמי של יוניליוור. מדובר במוצרים שיתווספו לסדרה, שכללה עד כה קינוחי פרווה.

הסדרה כוללת מנות אחרונות אישיות מוכנות להגשה, המאפשרות להרחיב את מגוון הקינוחים הקיים או להחליף את המורכבות בהכנה עצמית.

המנות מיועדות בעיקר למסעדות ובתי קפה. הסדרה כוללת: מוסקולד (שכבות מוס שוקולד), גבינה פירורים, טירמיסו, מוס נוגט ושוקולד לבן, מוס חמאת בוטנים וקרמל, מוס שוקולד תפוז.
בנוסף מושקים שני מוצרים נוספים, פאי תפוחים ועוגת בראוניז, בכשרות פרווה, אשר משלימים הן את סדרת הפרווה (שהושקה בחודש יולי) והן את הסדרה החלבית.

כל הקינוחים במותג Carte D'or פותחו על ידי השף-קונדיטור יונתן וקסלר מהחטיבה המוסדית של יוניליוור, ועברו מבחני טעימה בציונים גבוהים.

Carte D'or הינו המותג המוביל את תחום הקינוחים ביוניליוור, המשלב ידע רב, אבטחת איכות מקסימלית, שמירה על הטעם האמיתי, תמיכה שיווקית ומידע כיצד לשדרג את המנות האחרונות.

השקת הסדרה תלווה בפעילות מטעם החטיבה המוסדית של יוניליוור, במסגרתה יופקו תפריטי קינוחים לכל מסעדה, על-פי אופי המסעדה, עיצובה ודרישות אחרות, ייערכו תחרויות בין מלצרים, יופצו הוראות אחסון והצעות לקישוטי מנות ולהגשת הקינוחים, על-פי הצעות של יונתן וקסלר שף קונדיטור החטיבה המוסדית ביוניליוור, האחראי על פיתוח המוצרים, ועוד.

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר "שפים"
www.chefs.co.il


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר