החלה עונת השיווק של משמש ארומה קוט עם כ-50% יותר סוכר

משפחת "ארומה קוט" מורכבת ממספר זנים בגווני כתום, אדום וצהוב, שמתחלפים כל חמישה ימים לערך לפי סדר הבשלתם. הציפה של המשמש מיצית והוא בעל ניחוח ארומטי חזק. הוא משלב את הטעם של ה"משמש בלאדי"- הפרי של פעם, עם טעם חדיש

לחובבי המתוק המחפשים ממתק מהטבע שיחליף את הממתקים המלאכותיים, יש בשורה:משמש "ארומה קוט" של פירות בן דור ביסוד המעלה שיוצא לשווקים בימים אלו, מצטיין בתכולת הסוכר הגבוהה בכ-50% מאשר במשמש רגיל (16%-22% לעומת 10%-14% ברגיל).

טעמם של משמשי ה"ארומה קוט" הוא שילוב מאוזן בין מתוק וחמוץ, והם מתאימים למי שטעמו של המשמש הרגיל אינו מספיק מתוק עבורו. הציפה של המשמש מיצית והוא בעל ניחוח ארומטי חזק. הוא משלב את הטעם של ה"משמש בלאדי" – הפרי של פעם, עם טעם חדיש.

משפחת הארומה קוט מורכבת ממספר זנים בגווני כתום, אדום וצהוב, שמתחלפים כל חמישה ימים לערך לפי סדר הבשלתם. הזן הראשון בסדרה מבשיל במאי, והאחרון בסדרה מגיע עד חודש יולי.

את משמש ארומה קוט ניתן לרכוש ברשותת שופרסל, טיב טעם, ובחנויות ירקות מובחרות.


פירות בן דור מיסוד המעלה מתמחים בפיתוח ושיווק של זני פירות מיוחדים. הפירות משווקים בארץ ומיוצאים לחו"ל, בעיקר לרשתות השיווק המובילות בבריטניה. הפירות גדלים בעמק החולה, המצטיין בקרקע עשירה ופוריה ובאיכותם הגבוהה של הפירות המגודלים בו.
מידע על פירות בן דור באתר: www.bendorfruits.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר