הטבה באתר ClickaTable: בקבוק במתנה או 10 אחוז ברכישת יינות יקבי רמת הגולן

השירות שמציע אתר ClickaTable.co.il מאפשר לגולשים להזמין שולחן דרך האינטרנט ללא יצירת קשר טלפוני עם המסעדה, ללא המתנה בתור או על הקו, ובעזרת ממשק פשוט ונקי

הטבה נוספת מצטרפת לשירות של אתר ClickaTable: בקבוק במתנה או 10 אחוז ברכישת יינות יקבי רמת הגולן.
השירות שמציע אתר ClickaTable.co.il מאפשר לגולשים להזמין שולחן דרך האינטרנט ללא יצירת קשר טלפוני עם המסעדה, ללא המתנה בתור או על הקו, ובעזרת ממשק פשוט ונקי.
לדברי בעלי האתר, ייחודו של השירות הוא בכך שהאתר מסוגל להתחבר למחשב המסעדה, לוודא שישנו שולחן פנוי, ולשמור מקומות עבור הגולש בהתאם לבקשתו.

עכשיו יוצא האתר במבצע בשיתוף פעולה עם יקבי רמת הגולן, במסגרתו כל גולש שיקליק שולחן במסעדה דרך האתר יקבל אחד מיינות יקבי רמת הגולן בהנחה של 10%.
בנוסף יעניקו יקבי רמת הגולן בקבוק יין במתנה לכל גולש שיצבור 5 נקודות זכות באתר, כאשר צבירת הנקודות תהיה על ידי הזמנת שולחן (נקודה אחת) או בשיטת "חבר מביא חבר" כאשר אחד מחברי הגולש יבצע הזמנת שולחן באתר קליק (נקודה אחת).

מבצע הנחת 10 האחוזים תקף במסעדות הבאות:
פיש ראשל"צ, אלדד וזהו ירושלים, דוריס קצבים ת"א, פרנצ'סקה ראשל"צ, OM הוד השרון, דוריס קצבים ראש פינה, סיטרה תל אביב, קיוטו ת"א, מארבו ר"ג, מפגש הסטייק הרצליה, קיוטו הרצליה, ים 7 הרצליה, אדיסון רעננה, חסילון הרצליה, JOY ירושלים, פוקצ'ה בר ירושלים, נעה ביסטרו יפו, מיט&וויין הרצליה, קורדיליה יפו, רנה חיפה, הנמל 24 חיפה, קולוני ירושלים.


מערכת clickatable.co.il פותחה על ידי חברת Restorun המתמחה במתן פתרונות ניהול לתחום האירוח, ההושבה וקשרי הלקוחות במסעדות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר