היה מנוע? שייקה מהגשש יעודד צריכת בשר טרי

ליעד כהן, יו"ר אדום אדום, אומר: "לאחר יישום תכנית ההבראה ושינוי המודל העסקי, אנו עוברים לשלב הבא באסטרטגיה שלנו – חיזוק מעמד המותג והגדלת הצריכה של בשר טרי איכותי"

"אדום אדום" של תנובה משנה אסטרטגיה, ועולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה לעידוד הצריכה של בשר טרי.  כוכב הקמפיין הוא שייקה לוי משלישיית הגשש החיור, וההשקעה הכוללת בקמפיין היא 5 מיליון ₪.

ליעד כהן, יו"ר אדום אדום, אומר: "לאחר יישום תכנית ההבראה ושינוי המודל העסקי, אנו עוברים לשלב הבא באסטרטגיה שלנו – חיזוק מעמד המותג והגדלת הצריכה של בשר טרי איכותי". 

דוד מטלון, מנכ"ל אדום אדום, אומר: "במהלך השנה האחרונה ביצענו מספר מהלכים עסקיים חשובים אשר הביאו את החברה לראשונה למצב של איזון כלכלי. התחלנו מהמקום החשוב ביותר – מה הצרכן רוצה וצריך. השינוי המרכזי הוא החלטה לרכז את כל הפעילות בתוך הקצביות ברשתות השיווק ולנטוש את מוצרי המדף כתוצאה מכך שונתה האסטרטגיה השיווקית והחברה יוצאת לראשונה בקמפיין המדגיש את יתרונות הבשר הטרי והאיכותי על פני הבשר מופשר". 

הקמפין בכיכובו של שייקה לוי עלה באמצעות משרד הפרסום החדש של אדום אדום: גליקמן נטלר סמסונוב.
סרטון הקמפיין נעשה ברוח הומוריסטי, ושייקה לוי מופיע בו בדמותו של קצב בסופר במתחם הקצבייה, המסביר לקונים על ההבדל בין בשר טרי לבשר מופשר תוך שימוש בתיאורים מצחיקים.
סיסמת הקמפיין: "לא מתפשרים על בשר מופשר. עוברים לאדום-אדום. טרי אמיתי".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר