היום יומולדת 4 לאכול ושאטו

זו הפעם הראשונה שאני "מפקיע" את העמוד הראשי באכול ושאטו לטובת הגיגים פרי עטי ומקלדתי; אבל היום זו הזדמנות מיוחדת: 4.4.08 – יום הולדת 4 לאתר, שעלה לאוויר ב- 4.4.04. אז יומולדת שמח לנו, ומי שרוצה להצטרף למברכים מוזמן לעשות זאת בפורום או בפנייה אל [email protected]

זו הפעם הראשונה שאני "מפקיע" את העמוד הראשי באכול ושאטו לטובת הגיגים פרי עטי ומקלדתי; אבל היום זו הזדמנות מיוחדת: 4.4.08 – יום הולדת 4 לאתר, שעלה לאוויר ב- 4.4.04.

כבר חלפו להן ארבע שנים, ונדמה כי אכול ושאטו הפך לחלק מההוויה לא רק של העושים במלאכה, כי אם גם של רבים מהגולשים בישראל האוהבים אוכל, יין ואת הסובב תחומים אלה, לצד מידע על תיירות – בעיקר תיירות פנים וטיולים בארץ, ספרי בישול, וכתבות אורח שלעתים קרובות הנן מחכימות ומוסיפות ידע.

נכון, אולי אלה לא הדברים החשובים בחיים, אבל בוודאי מהדברים המהנים יותר וביותר – בייחוד במדינה כמו שלנו, שעל המתרחש בה בחיים האמיתיים אתם יכולים לקרוא במקומות אחרים, ומן הסתם לא ליהנות באותה מידה.

היום אני רוצה להודות לכל אלה שעשו ועושים איתי במלאכה מהיום הראשון של המחשבה על אכול ושאטו, ובהמשך.
תודה רבה לדורית רעייתי, האחראית לשם 'אכול ו- Chateau'.
תודה רבה לגיא שמואלי – אשר על העריכה והמחשבות על פיתוח האתר, לרועי רוגל – אשר על בניית האתר וליוויו כל הזמן, למירב בן ברוך, לימון מעצבים – על עיצוב האתר, לזיו אייל – יוזם הקורסים ומרכז ההדרכה של אכול ושאטו ומנהל הפורומים. תודה לכותבים האחרים מהארץ ומחו"ל, ולספקי המידע שלנו: בעלי מסעדות, בעלי יקבים, יצרנים ויבואנים של מזון ומשקאות, ומשרדי יחסי ציבור.

תודה ענקית לדני רובין – אשר כתיבתו ספוגת הרגש והאהבה ליין ויקבים זוכה לתגובות אוהדות של רבים מכם, לצד כתבותיו על מסעדות ואוכל.
תודה לכל אלה אשר הגיבו, התייחסו, ומצביעים בהמוניכם בכניסה לאתר, שימוש במידע שבו, ובישול על פי מתכוניו.

מטבע הדברים, אינטרנט הנו מדיום מיידי ומהיר יותר מאשר עיתונות מודפסת. לא תמיד ניתן לחוש בכך, אך ביום ראשון הקרוב, 6 באפריל, כאשר יתקיים אירוע אשכול הזהב המצדיע ליקבי ישראל ויינותיהם, דני רובין ואני נהיה שם בעבורכם, ומייד עם ההכרזה על הזוכים נעלה את הידיעה על כך עם שמותיהם בעמוד הראשי של אכול ושאטו, יחד עם תמונה מהערב.
אין בכך כל חידוש טכנולוגי, אבל דיווח בזמן אמת מהשטח יהיה בהחלט אחד הדגשים של אכול ושאטו בשנים הבאות.

אז יומולדת שמח לנו, ומי שרוצה להצטרף למברכים מוזמן לעשות זאת בפורום או בפנייה אל [email protected].

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר