הייניקן תפתח עמדות באר ייעודיות בחנויות קמעונאיות

העמדות החדשות מעוצבות בסגנון באר, ולצד מזיגת בירה ימכרו בהן אריזות ובקבוקים של המותג הייניקן, ואביזרים נלווים כמו כובעים, חולצות, תיקים וכדומה. בכל נקודה תהייה ברמנית מקדמת מכירות, שתמזוג בירה לטובת התנסות וחווית הצרכנים

טמפו, משווקת מותג הייניקן בישראל, מתכננת לפתוח עמדות בארים בתוך חנויות קמעונאיות מובילות. הסניף הראשון שנבחר הוא סניף טיב טעם בנתניה, ובחצי השנה הקרובה ייפתחו כ-5 עמדות בתוך חנויות קמעונאיות נוספות.

העמדות החדשות מעוצבות בסגנון באר, ולצד מזיגת בירה ימכרו בהן אריזות ובקבוקים של המותג הייניקן, ואביזרים נלווים כמו כובעים, חולצות, תיקים וכדומה.
בכל נקודה תהייה ברמנית מקדמת מכירות, שתמזוג בירה לטובת התנסות וחווית הצרכנים.

מותג הייניקן תופס כ-10% משוק הבירות בישראל והוא נחשב לבירה החזקה באירופה.

טמפו היא חברת הבירה המובילה בישראל וחברת המשקאות השנייה בגודלה בישראל, והיא משווקת בנוסף להייניקן מותגי בירה כגון בירה מכבי, גולדסטאר, סמואל אדאמס, וכן את המותג החדש – גולדסטאר לייט – 29 קלוריות בלבד ל-100 מ"ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר