הייננית עירית בוקסר-שנק מתפטרת מיקב ברקן

כרוניקה של החלטה ידועה מראש
לכאורה זו הודעה קצרה ובלתי מנומקת, אולם כל מי שעיניו בראשו יכול להבין כי בדינמיקה שנוצרה ביקב אי אפשר אחרת, וכי זו כרוניקה של החלטה ידועה מראש

הייננית עירית בוקסר-שנק הודיעה למנכ"ל יקב ברקן כי היא מבקשת לסיים את עבודתה ביקב. לכאורה זו הודעה קצרה ובלתי מנומקת, אולם כל מי שעיניו בראשו יכול להבין כי בדינמיקה שנוצרה ביקב אי אפשר אחרת, וכי זו כרוניקה של החלטה ידועה מראש. מצד אחד אפשר להאשים את התנהלות המנכ"ל החדש ג'יל אסולין, שבדלת האחורית ותחת מעטה סודיות, עשה מהלך של הצנחת יינן ראשי חדש – עידו לוינסון, שהגיע מיקב רקנאטי. זאת כאשר עירית בורסר-שנק ציפתה להיות ייננית ראשית של היקב עם צאתו של אד זלצברג לפנסיה, וסביר להניח שהיו לה סיבות להאמין כי כך יהיה.

ג'יל אסולין - מנכ"ל יקב ברקן
ג'יל אסולין – מנכ"ל יקב ברקן

בהחלט יכול להיות שקבלת ההחלטה להחליף יינן היא נכונה, וזו כמובן זכותו של מנכ"ל חדש, אבל יש גם דרך לעשות את זה. התחושה היא כי בברקן הדבר נעשה בצורה מאוד מכוערת, ולכן הפגיעה האישית הייתה מאוד קשה. אצל כולנו הכבוד הוא דבר חשוב, וברגע שפוגעים בכבוד שלנו או בזה של הקרובים לנו, אין הרבה ברירות. אז מצד אחד אפשר להישאר ביקב, ויש אולי כאלה שהיו עושים זאת, ואפילו עושים נזקים. מצד שני, אפשר פשוט לקום ולומר: 'לא, תודה. לא נשארת עם אנשים שהכבוד והמוסר שלהם לא תואם את קנה המידה שלי למקצוע ולסובבים אותי'. רק בן אדם עם כבוד יכול לעשות זאת.

אולי הגיע הזמן ליקב משפחתי קטן?

אולי הגיע הזמן ליקב משפחתי קטן? צילום אלירן אביטל

לאחר שנים רבות של עשייה ביקב ברקן, אולי הגיע הזמן ליקב פרטי משפחתי קטן של הבוקסרים – משפחה של גפנים, ענבים ויין, שייתן חופש יצירתיות לייננית שעשתה מיליוני בקבוקים. הידע קיים, התשוקה והאהבה ליין קיימת, חומרי הגלם בטח שקיימים, ומשפחה שורשית מסביב רק תיתן את התמיכה ליקב שבו המושגים משפחה, אדמה וכבוד לאדם, יהיו חלק בלתי נפרד מטעם היין.

תגובת יקב ברקן

"הייננית עירית בוקסר מסיימת את תפקידה לאחר 10 שנים ביקב. מנכ״ל יקבי ברקן, ג׳יל אסולין, אומר כי הייננית עירית בוקסר תרמה רבות ליקבי ברקן, והייתה בין הגורמים המשמעותיים להצלחתו הגדולה של היקב. עירית בוקסר תסיים את תפקידה לאחר חג הפסח, ואנו מאחלים לה הצלחה גדולה בהמשך דרכה".

 

אנחנו נרחיב בנושא בסוף השבוע במדור השבוע בענף היין, בו תקראו שפע חדשות נוספות.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר