היכרות עם עולם היין בסדנה בהנחיית הייננית כרמית בקר ברשת The Cook Store

כרמית בקר שתאפשר הצצה מרתקת לעולם המסתורי של יינות העולם, ומזמינה את הקהל הרחב לבוא וללמוד על הדרכים לאבחן יין טוב, ללמוד כיצד מייצרים את היינות, ולטעום ממבחר יינות איכות בדרך לזיהוי המוצלח

הייננית כרמית בקר תחשוף מניסיונה והידע שלה במסגרת סדנת יינות הכוללת הרצאה על אזורי גידול בארץ ובעולם, תהליך ייצור היין, מבחנים לזיהוי יינות וטעימות של יינות מובחרים.
הסדנה, במסגרת סדנאות הבישול, האפייה והאירוח של רשת The Cook Store, תתקיים ביום שני 18/2/08 בין השעות 19:00 עד 22:00.

במהלך 3 שעות הסדנה תשמעו הרצאה מעמיקה הכוללת סקירה של אזורי גידול היין הארץ ובעולם, זני ענבים המשמשים את תעשיית היין, תהליך הייצור של היין, ההבדלים בין סוגי יינות ומוצרים נלווים כמו שמפניה, ברנדי וקוניאק. עוד תשמעו על תהליכי ההתיישנות של היין בחביות עץ מול התיישנות בבקבוק, כיצד מתאימים את היין לארוחה, מה צורת ההגשה והטמפ' המתאימה לכל יין.

לאחר החלק התיאורטי יערכו טעימות של יינות מובחרים, התנסות בזיהוי וטעימות בעזרת 4 ערכות ריחניות הכוללות 12 בקבוקונים להרחה המדמים את הארומה של היין האדום, לבן והסוגים השונים. סדנת ההרחה תאפשר לחדד את חושי הריח וללמוד כיצד מזהים יין טוב במיוחד, לקבל הסברים מפורטים על התהליך ואופן הטעימה של יינות, ולקנח את הטעם עם גבינות ולחמים טריים – כדי לנקות את החך בין טעימה לטעימה.



The Cook Store
רח' ביאליק 10 רמת גן
טל. 03-6700040
www.cookstore.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר