הילטון תל אביב: הלאונג' משתדרג עם תפריט חלבי של השף גונתר בידרמן

נראה כי התפיסה שעדיין נפוצה, אם כי הולכת ונעלמת בעולם – שבבתי מלון אין מה לאכול; עוברת שינוי גם בארץ. כך, מלון הילטון תל אביב משדרג את הלאונג' שלו עם תפריט חלבי של השף גונתר בידרמן

נראה כי התפיסה שעדיין נפוצה בארץ, אם כי הולכת ונעלמת בעולם – שבבתי מלון אין מה לאכול; עוברת שינוי גם בארץ.
כך, מלון הילטון תל אביב משדרג את הלאונג' שלו עם תפריט חלבי של השף גונתר בידרמן.

השף בידרמן, יליד אוסטריה, יצר תפריט חדש מרשים ומגוון, הכולל בין היתר סלטים טריים, פסטות טריות, ריזוטו, דגים טריים, וקינוחים.

שף בידרמן (בן 38) הוא בוגר בית ספר למלונאות "הנס מנדל" בוינה במגמת טבחות, ואף השתלם במלון "זאכר" המפורסם בעיר. במשך 22 שנה צבר נסיון במלונות פאר באוסטריה, שווייץ, אוסטרליה ועכשיו בישראל אליה הגיע בעקבות האהבה – נעמה רעייתו היא ישראלית.

האני מאמין של שף גונתר פשוט ומנצח: בישול עם מוצרים טריים, עשבי תיבול ומרכיבים דלי שומן.
התפריט של הלאונג' בהילטון (חלבי וכשר) מוצע כארוחת צהריים וכארוחת ערב לקהל הרחב, ובהחלט מומלץ.

רוני פורטס, מנכ"ל הילטון תל אביב, ואביגדור אוברי – השף הראשי, אומרים כי התפריט של הלאונג' נבנה סביב השף, ויחד איתו חודש תפריט הקוקטיילים של הבר.
אומר אביגדור אוברי: "הלובי הוא חלון הראווה של המלון, והיום פועל אצלנו גם כקפה וגם כמסעדה. כשף, אני מחפש בעלי מקצוע. הלובי עובד חזק מ- 11 בבוקר עד חצות, וחיפשתי שף שישמור על סטנדרטים גבוהים. חבר שף מסין המליץ לי על גונתר בידרמן, שעבד במלבורן שבאוסטרליה. אחרי מספר חודשי עבודה שלו במלון, ברור כי הוא מוציא מנות בסטנדרט גבוה, ושומר על רמה קבועה".

השף אוהרי מציין כי בתפריט הלאונג' נשמרו מנות "קלאסיות" שלא יורדות כי הן תמיד מבוקשות, כמו חומוס או קלאב סנביץ' וסלט ישראלי.

ואם לא ידעתם (אני לא ידעתי, למשל), יש ארבע מנות קלאסיות בכל מלונות הילטון בעולם: סלט קיסר, המבורגר, ספגטי בולונז וקלאב סנדביץ'. למה? כדי שכל תייר בכל הילטון בעולם יקבל אותו סטנדרט וירגיש בבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר