היסטוריה וטבע בבוסתן לבונה

בכל עונה אפשר לראות ולטעום בבוסתן פירות וצמחי תבלין עם טעמים אקזוטיים, שרובם אינם מוכרים בארצנו. בתקופה זו של העונה עמוסים עצי תפוח המים בבוסתן בפירות שמעולם לא ראיתם או שמעתם אודותיהם

בוסתן לבונה של משפחת לישנסקי, למרגלות הכנרת, פתוח לביקורים ולסיורים מודרכים. בבוסתן 18 דונם של עצי פרי וצמחי תבלין, תפוח המים בבוסתן לבונהוכ- 100 סוגים שונים של עצי פרי מכל רחבי העולם.

בכל עונה אפשר לראות ולטעום בבוסתן פירות וצמחי תבלין עם טעמים אקזוטיים, שרובם אינם מוכרים בארצנו. בתקופה זו של העונה עמוסים עצי תפוח המים בבוסתן בפירות שמעולם לא ראיתם או שמעתם אודותיהם.

בוסתן לבונה של משפחת לישנסקי מספר את סיפורה של מחתרת ניל"י ואת סיפורו של יוסף לישנסקי, סבו של יוסי לישנסקי, אשר הואשם על-ידי הטורקים בבגידה ונתלה בדמשק. יוסי לישנסקי, איש אדמה וטבע, מדריך את הסיורים הקבוצתיים במקום ומתבל אותם בסיפורי אגדות על העצים והעשבים במקום.

בוסתן לבונה ממוקם במושב אלמגור בצפון הכנרת, צופה לבית הכנסת העתיק והכנסיות בכפר נחום, ולהרי רמת הגולן שצבעם משתנה עם עונות השנה.
משך הסיור המודרך כשעה וחצי, והוא מלווה בטעימות מפירות הבוסתן, ליקרים מפירות מיוחדים ועוד מטעמים. הסיורים מתאימים למשפחות, ימי כיף של חברות ועוד. 

לתיאום סיורים: טל. 052-5385757
ימי פעילות הבוסתן: א'-ו' בתאום מראש בלבד
www.levona.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר