היפ היפ לטוליפ

כמסורת מדי שנה, ממש בעיצומה של עונת הבציר ובצמוד לראש השנה, נקבץ בערב שישי החל מהשעה 17:00 קהל עצום אל חצר יקב טוליפ שבכפר תיקווה שליד טבעון

כמסורת מדי שנה, ממש בעיצומה של עונת הבציר ובצמוד לראש השנה, נקבץ בערב שישי החל מהשעה 17:00 קהל עצום אל חצר יקב טוליפ שבכפר תיקווה שליד טבעון.

חובבי היין וחברי מועדון הלקוחות הגדול של היקב הגיעו בהמוניהם לחגוג עם משפחת יצחקי את החגיגה השנתית, וליהנות ממגוון יינות היקב, ממוזיקה חיה ומאווירה ייחודית של חצר היקב עם נוף של עמק יזרעאל.
לשמחת רבים, ככל שהשמש החלה שוקעת גם רוח ערב נעימה החלה נושבת קלות ומצננת את הטמפרטורות.

שף יובל שיפמן הביא עם מערך פרישת הקייטרינג שלו, מנות כיבוד כמו פוקאצ"ה בטאבון – מבחר סוגי פוקאצ'ות בליווי ממרחים, רטבים וירקות אנטי פסטי. טורטיות במילויים שונים: חזה עוף ופלפלים במטבלים – סלסה עגבניות, צ"ילי קון קרנה, אשר הלכו היטב עם היין.

הקופות שנפרשו בסמוך לא חדלו מלתקתק, וניכר שמחירי ההנחה המיוחדים שנקבעו במיוחד לערב האירוע, בנוסף להיות עם ישראל צמוד לערב חג ולאפשרות לחוות ולהיחשף ולטעום את היינות בו במקום; כל אלה הגדילו מן הסתם את המכירות.

באירוע הושקו היינות סירה רזרב 2008, טוליפ לבן 2009, מוסטלי שיראז 2008, מוסטלי קברנה פרנק 2008. הוטעמו מרלו ג'אסט 2008, ג'אסט קברנה סוביניון 2008, טוליפ שיראז אוסטרליה 2004.

כשלוש שעות לאחר שהגעתי ליקב התחלתי עושה דרכי לעבר היציאה, בעודי מפלס את דרכי החוצה, לא יכולתי שלא להבחין בתורי ענק של כלי רכב שעדיין עשו את דרכם בואכה כפר תיקווה, חלקם נאלצים להחנות את מכוניותיהם בשטחים הפתוחים הסמוכים אל הכניסה שמחוץ לכפר, על שום היות מגרשי החניה גדושים עד כלות.

רועי יצחקי, משמאל

אם בשנה שעברה נאמד הקהל הרב שהגיע לאירוע בכ- 1800 איש, אין ספק שהמספרים לא נפלו מכך גם השנה; עובדה המצביעה יותר מכל על הכבוד הרב והנאמנות שמייחסים חברי המועדון ליקב וליינותיו, כאשר מדי שנה הולך מספר המצטרפים לחברות למועדון וגדל.

צילומים: דני רובין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר