היקף המכירות של סוכריות מנטוס גדל מתחילת בשנת 2005 בכ- 70%

חברת פרפטי ואן מלה, יצרנית מנטוס, מציינת כי קניית מנטוס בישראל הינה הגבוהה בעולם, לאחר הולנד. כתוצאה מכך שוקלת החברה לאמץ חלק מדפוסי הפעילות של ליימן שליסל ולהתאימם לארצות אחרות בעולם

ליימן שליסל , המייבאת ומשווקת בישראל את סוכריות מנטוס , מדווחת על גידול של כ- 70% במכירות המותג במהלך שנת 2005. כמו כן נמסר כי בשנת 2005 נמכרו בארץ כ- 700 טון סוכריות מנטוס.

חברת פרפטי ואן מלה, יצרנית מנטוס, מציינת כי קניית מנטוס בישראל הינה הגבוהה בעולם, לאחר הולנד. כתוצאה מכך שוקלת החברה לאמץ חלק מדפוסי הפעילות של ליימן שליסל ולהתאימם לארצות אחרות בעולם. פעילות ליימן שליסל בתחום הסוכריות ובתחום מנטוס בפרט הינה עשירה ומקורית, מעבר לסטנדים מקוריים המושכים את תשומת לב הקונים ברחבי החנויות ורשתות השיווק ממנפת ליימן שליסל את המותג באמצעות איבזור ונראות בשטח.

לאחרונה יצאה ליימן שליסל במבצע בלעדי בישראל עם מנטוס אותו הובילה יעל זהבי, מנהלת מותג מנטוס בליימן שליסל, עם רעיון מקורי שהוכיח את עצמו.
בחודש דצמבר 2005 הוצפו רשתות השיווק והחנויות ב"מנטוס-טלפון", ערכה שכללה 2 חבילות מנטוס בקופסא ומכשיר טלפון קווי אמיתי מעוצב בצורה של קופסת מנטוס מנטה. עלות הערכה: 19.95 ₪. בתוך שלושה שבועות נחטפו 20,000 המוצרים מהמדפים. מספר לקוחות המגדירים את עצמם "מכורי מנטוס" אף ציינו כי אין בכוונתם לפתוח את הערכה, אלא לשמור אותה כפריט אספנים סגורה באריזתה המקורית. בימים אלה בודקים בפרפטי מאן מלה באילו עוד מדינות ניתן לשחזר את הצלחת הטלפון של מנטוס.

מליימן שליסל דווח כי שוק הסוכריות בישראל מגלגל כ- 200,000,000 ₪ בשנה. מותג מנטוס מחזיק בכ- 13% משוק זה. היקף הקניות של מוצרי מנטוס מחוץ לרשתות השיווק עומד על כ- 75%.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר