הכירו את סיון גולדברג – שפית פרטית, אישית ואנושית עד הבית

סיון נפגשת אישית עם כל לקוח ולקוח, ורק לאחר אותה פגישה היא בונה עבורם את מכלול האירוע לפי הצרכים, הבקשות והטעמים, מקום האירוע, האורחים, סגנון האירוע או האירוח, והתפריט המתאים עבורם

נעים וטעים להכיר את סיון גולדברג – שפית פרטית, אישית ואנושית עד הבית; לאירועים, ארוחות גורמה, מסיבות קוקטייל והנאות קולינריות.

סיון למדה ארבע שנים בבי"ס גבוס לבישול וניהול בליון, צרפת.
לאחר הלימודים עבדה במסעדות גורמה בצרפת ובארץ, ביניהן "ארקדיה" ו"לילית" .
לפני כחמש שנים הקימה סיון את מערך שירותי הקייטרינג שלה. "החלום שלי היה ליצור קייטרינג ברמה מאוד גבוהה, שלא נופל מאף מסעדת גורמה בארץ וגם בעולם. וכל זאת לרוב בבית הלקוחות", היא אומרת.

סיון נפגשת אישית עם כל לקוח ולקוח, ורק לאחר אותה פגישה היא בונה עבורם את מכלול האירוע לפי הצרכים, הבקשות והטעמים, מקום האירוע, האורחים, סגנון האירוע או האירוח, והתפריט המתאים עבורם.

סיון מפיקה ומבשלת בעצמה לאירועים, חגיגות, ארוחות גורמה ומסיבות קוקטייל עד ל- 150 אורחים, ודואגת לכל האדמיניסטרציה – החל מבר אלכוהול וקפה משובח, דרך דקורציה ועיצוב, וכלה בכל בקשה מיוחדת שיש ללקוחות.

"המוטו שלי הוא להקשיב ולהבין את הלקוח, ולתת לו בדיוק את מה שהוא רוצה, בדיוק כמו שאני לא מתפשרת לעולם אצל הספקים ונותני השירות שלי. יחס אישי, תהליך מהיר ויעיל, שירות ברמה הכי גבוהה, מענה מדויק על הצרכים של האדם מולי בכל פעם כולל בקשות מיוחדות – וכל זה במקצועיות עילית ואיכות משובחת", מציגה סיון את עצמה.

לפיכך, אין זה פלא שהלקוחות שלה עובדים איתה באופן קבוע כבר חמש שנים.
"מאות לקוחותיי הפרטיים, וכמו כן הצמרת הניהולית של הרבה חברות היי טק, חברות דלק וגם תרופות – יודעים שלכל אירוע שיש להם ולכל צורך קולינרי, אני שם במתן מענה מדויק ביותר לצרכים ולבקשות".

תוך כדי ההקשבה לצורכי הלקוחות החלה סיון לבנות "מוצרים" חדשים לפי הצורך.
כשמשפחה מאזור השרון שמארחת הרבה בביתה, ביקשה רק לקבל את האוכל של סיון – נולד שירות מעדנייה עד הבית. המנות של סיון מגיעות לשולחן באותו הערב בלי כל האופרציה של אירוע, השכרת ציוד ומלצרים.
לקוחה אחרת, שרצתה לשדרג ולגוון את הבישול שלה למשפחה ולאירוח בביתה – גרמה לסיון למלא את יומנה בשיעורי בישול פרטיים בבית, בהם לאחר בירור מעמיק היא בונה מערכי שיעור לפי נושאים, ובמשך שלוש שעות מבשלים יחדיו והלקוחות מקבלים מתכונים ומנות חדשות, טיפים רבים אין ספור, שיטות ומוצרים חדשים, והרבה רוח חדשה במטבח.

מלבד הקייטרינג הפרטי שלה, סיון גם נותנת ייעוצים קולינריים לבתי קפה ומסעדות, וכמו כן מתנדבת במטבח ב'בית ים' שמאכיל ילדים הזקוקים לכך בסנדוויצ'ים לבית הספר וארוחה חמה לאחר הלימודים.

"כאשר הלקוחות שלי מתקשרים לשאול מה עושים עם ערמונים, לאן לצאת הערב לאכול, או מבקשים מסעדות מומלצות בבירות אירופה – אני יודעת שהקשר האישי שנרקם בינינו הוא הדבר החשוב והמספק ביותר"; דברי סיון – שפית פרטית, אישית ואנושית עד הבית.


סיון גולדברג – "סיון שף"
טל. 052-4044250
www.sivanchef.com
[email protected]






כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר