הכירו: בשר ב-15 ₪

לא, זה לא גימיק, זה התפריט החדש של מסעדת MEATBAR, שהושק לרגל חגיגות 15 שנה לרשת

כבר 15 שנה שרשת המסעדות הקטנה והאיכותית MEATBAR פועלת, תחילה עם הסניף הוותיק שבשדרות ח"ן בתל-אביב, ובשנים האחרונות גם עם הסניף הגדול והמרווח בהרצליה פיתוח. 15 שנה הן הישג מכובד וסיבה לחגיגה, והדרך שנמצאה לכך היא השקה של תפריט טעימות חדש.

התפריט החדש מוצע ללקוחות במקביל לתפריט הקבוע, בכל שעות היום ולאורך כל ימות השבוע. הרעיון הוא 15 מנות – 10 מנות, קינוח אחד, שני צ'ייסרים ושני קוקטיילים, כל אחד תמורת 15 ₪ בלבד.

התפריט מאפשר לסועדים ליהנות מטעימות ממנות ותיקות כגון סלט ביצים, סלט קיסר עם גבינת פטה או שיפוד סינטה ועלי בייבי, בצד מנות ותיקות שחוזרות לתפריט, דוגמת מניפת אנטריקוט ועלי בייבי ברוטב חרדל, אנטוניוני – סינטה כבושה ועלה ארוגולה, וקרפצ'יו סלמון עם שמנת ועירית.

המנות שונות בגודלן ובתמורה למחיר המשלמים עבורן. כך למשל, המנה של סלט הקיסר היא מנה קטנה יחסית עבור 15 השקלים שהיא עולה, בעוד שעבור מניפת האנטריקוט המצויינת אפשר בקלות לבקש ולקבל סכום גבוה יותר.

גם שני הצ'ייסרים – ג'ק דניאל וגרייגוס – זולים במיוחד, כמו גם קוקטיילי הקיר אולטימטיב והגרניטה אניסט החדשים. "אנחנו רוצים לתת", אומרים הבעלים, ומסבירים כי התפריט החדש יהיה זמין החל מה-15 ביולי למשל חודש לפחות, ובהתאם להענות הלקוחות יימשך עד שלושה חודשים.

מחפשי החידושים ייהנו בתפריט החדש ממנת השרימפס טמפורה, שהייתה בעבר בתפריט וחוזרת כעת בשינוי קל; וכן מהקינוח הייחודי. מדובר בגביע צר שבתחתיתו חתיכות פרי טרי, מעל יוגורט וניל סמיך וטעים במיוחד, ולסיום סוכריות צבעוניות. מעדן שעולה כאמור 15 ₪ בלבד.

ואלה המנות והמשקאות ב- 15 ₪:
סלט ביצים, סלט קיסר עם גבינת פטה, סלט חציל בלאדי וטחינה, קרפצ'יו פילה בקר עם שמן זית ופרמז'ן, טרין כבד עוף עם קונפי אגס, מניפת אנטריקוט ועלי בייבי ברוטב חרדל, שיפוד סינטה ועלי בייבי, ג'מבו שרימפס טמפורה, אנטוניוני – סינטה כבושה ועלה ארוגולה, קרפצ'יו סלמון עם שמנת ועירית, קינוח יום הולדת, צ'ייסר גרייגוס, צ'ייסר ג'ק דניאל, קוקטייל קיר אולטימטיב, קוקטייל גרניטה אניסט.

MEATBAR תל אביב, שד' חן 52, 03-6956276
MEATBAR הרצליה פיתוח, הסדנאות 4, 09-9546000

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר