הכל כלול לנופש משפחתי – "שלי טורס" מציעה את רשת בתי המלון האירופאית KINDER HOTELS

המלונות מרוכזים ברובם באוסטריה ואיטליה בחבלי הטירול, זלצבורג והדולומיטים. לרשת יש דירוג עצמי של "סמיילים" (5-3) המציינים לא רק את רמת המלון עצמו אלא גם את שלל האטרקציות, איכות הפעילויות ואת שביעות רצון נופשיו

חברת התיירות "שלי טורס" חתמה הסכם סיטונאי תיירות עם KINDER HOTELS – רשת בתי מלון "הכל כלול" של נופש משפחתי.

KINDER HOTELS היא רשת של 17 בתי מלון מפוארים בלב טבע הררי שופע המשובץ עיירות אלפיניות מסורתיות. הרשת הוקמה בשנת 1990 בתפישה משודרגת וחדשנית לנופש משפחתי בדירות מרווחות ו/או סוויטות מרשימות בגדלים שבין 25 מ"ר ועד 108 מ"ר. המלונות מרוכזים ברובם באוסטריה ואיטליה בחבלי הטירול, זלצבורג והדולומיטים. לרשת יש דירוג עצמי – "סמיילים" (5-3) המציינים לא רק את רמת המלון עצמו אלא גם את שלל האטרקציות, איכות הפעילויות ואת שביעות רצון נופשיו.נ ופש אלפיני מאפשר לישראלים להימלט מחום יולי אוגוסט אל אקלים נוח שאין בו צורך במזגנים.

המלונות הם על בסיס "הכל כלול", כאשר מעבר לקונספט המוכר, כאן גם מציעים שדרוג ניכר לנופש המשפחתי הכולל טיפול בילדים ע"י אנשי צוות מקצועיים, טיפול בתינוקות בני יומם עם שירותי החתלה, קייטנה לילדים. כל אלה מאפשרים להורים להתפנות למנעמי החיים שהמלון והטבע סביב מציע. במסגרת הדאגה לילדים מצוידים ההורים בזימונית למקרה חירום. זהו פתרון אופטימלי למשפחות.

במלונות אטרקציות מגוונות: פארק שעשועים, פארק מים, מגרשי כדור-סל, בריכות שחייה, ג'קוזי, חדרי משחקים לגילאים שונים, צוותי בידור והפעלה, קארטינג, גולף ממוחשב, השגחה צמודה על הילדים במגוון שפות. באזור הספא מגוון רב של סאונות, מסאז'ים וטיפולי יופי, חדר כושר מקצועי ועוד. פעילויות בטבע: טרקינג, הליכה נורדית, סוסים, רפטינג, אופנים, דיג, גולף, טיפוס צוקים, מצנחי רחיפה ועוד.

הרשת כוללת בתי מלון בדרגת דלוקס כמו: LOEW& BAER ,SOMMEREHOF ,ALPENROS,

מחיר לאדם (הורה) בדירה/סוויטה – החל מ – 1,199 יורו
מחיר לילד עד גיל 2 – החל מ – 265 ורו
מחיר לילד 2-12 – החל מ- 679 יורו
מחיר לילד 12-16 – החל מ- 719 יורו
מחיר מעל גיל 14 – החל מ- 1,045 יורו
המחירים כוללים "הכל כלול": טיסות, מלון F/B (הכל כלול), רכב שכור, ביטוח.

חברת שלי טורס היא חברת נסיעות פרטית שנוסדה בשנת 1986 על ידי יעקב לב ארי המשמש כמנכ"ל. חברת הנסיעות מעניקה שירותי תיירות של מוצרי יוקרה, נסיעות עסקיות, נופש משפחתי, חופשות לאזורים אקזוטיים בעולם, נופש פעיל (סקי, אופניים וכו'), חופשות לשומרי מסורת ועוד. שלי טורס היא גם סיטונאית תיירות העובדת עם מבחר ספקים בעולם ומציעה לקהל הרחב ולסוכני נסיעות ברחבי הארץ מגוון חבילות לנוסעים במחירים ובתנאים נוחים. החברה פועלת באמצעות משרד הנסיעות שלה ובאמצעות אתר האינטרנט www.dilim.co.il.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר