הכל על Ice Blended – המשקה הקפוא הפופולרי של קופי בין

זה התחיל בשנת 1985, כשאחת מעובדות סניף קופי בין בלוס אנג'לס ערבבה שוקו, חלב ופתיתי קרח. זה המשיך ברישום כפטנט עולמי, וכיום הוא נחשב למשקה הקפוא האופנתי והפופולרי ביותר בעולם

זה התחיל בשנת 1985, כשאחת מעובדות סניף קופי בין בלוס אנג'לס ערבבה שוקו, חלב ופתיתי קרח. זה המשיך ברישום כפטנט עולמי, וכיום הוא נחשב למשקה הקפוא האופנתי והפופולרי ביותר בעולם.

צלמי פפראצי רבים בארה"ב יושבים מחוץ לסניפי הרשת, וממתינים "ללכוד" את הסלבריטאים החמים ביותר עם כוס אייס בלנד ביד וחיוך רחב על הפנים, מה שהופך אותו מייד ל"משקה של הברנז'ה" בארה"ב.

האייס בלנד הנו בעצם משקה האייס הראשון בעולם. הטעמים הרבים והמיוחדים שלו הופכים אותו לממתק אהוב על מבוגרים וילדים כאחד, וחוץ מרשת הקופי בין, אין באף מקום אחר משקה כזה. הסלבריטאים הרבים שמצולמים בחו"ל מדי יום כשהם אוחזים בכוס אייס בלנד, הופכים את המשקה לזוהר וסקסי יותר, ומי כמונו יודע שתמונה אחת שווה לפעמים יותר מאלף מילים. אני מאמין שבקיץ הקרוב הוא יהפוך למשקה הקפוא המוביל גם בישראל.

כשאני אומר סלבריטאים, אני מתכוון לכוכבים דוגמת מרי קייט אולסן, מישה בארטון, קימברלי סטיוארט, לינדזי לוהן, ניקולט שרידן, בריטני ספירס, אנג'לינה ג'ולי, ג'ים קארי, ג'ודי פוסטר, סינדי קרופורד ואחרים, שכבר הפכו ללקוחות קבועים ומקבלים את "מנת האייס בלנד היומית" שלהם, עוד בטרם הזמינו אותה מהברמן.
גם סלבריטאי ארצנו התאהבו ב"ממתק הקפוא" האמריקני, וניתן לראות מדי יום בסניפי הרשת (במיוחד באבן גבירול ויהודה מכבי), מפורסמים רבים שיושבים עם כוס אייס בלנד ביד.
כיום נמכרות בסניפי הרשת בעולם כשלושים מיליוני כוסות אייס בלנד בשנה, כשבישראל נמכרות כשש מאות אלף כוסות.

כאמור, האייס בלנד הומצא בשנת 1985 ע"י אחת מעובדות סניף לוס אנג'לס ונרשם מיד כפטנט. המשקה, על שלל טעמיו, הסתמן מייד כהצלחה, וסחף אחריו מיליוני מעריצים, צעירים ומבוגרים שהתמכרו בקלות למשקה המיוחד, ובשנת 1993 האייס בלנד מוקה, התחיל את "שיגעון המשקאות הקפואים" בארה"ב.
בשנת 1995 הוכרז משקה האייס בלנד כ"שיגעון הנפוץ ביותר" בארה"ב, ושנה לאחר מכן בחר בו "L.A MAGAZINE" כמשקה ה"איני" ביותר בלוס אנג'לס.

משקאות האייס בלנד על מגוון טעמיהם, נעשים במקום ע"י ברמן שהוכשר לכך באופן מיוחד, ומגיעים על בסיס פירות, קפה, חלב או שוקולד ועל פי בקשת הלקוח: מחוזקים בקפה, על בסיס נטול קפאין, על בסיס חלב סויה, חלב דל שומן, מופחתי סוכר, בתוספת קצפת ועוד.
האייס בלנד הדיאטטי של רשת הקופי בין, נבחר בכל מבחני הטעימה כמשקה האייס הדיאטטי המוצלח ביותר בארץ, וזאת לפי מדדי טעם ומספר קלוריות (החל מ-88 קלוריות בלבד).

כיום ניתן להשיג ב-14 סניפי הרשת בישראל את הטעמים הבאים:
מוקה, וניל, קרמל (על בסיס קפה), אולטימטיבי וניל, מוקה (על בסיס קפה, בתוספת פולי קפה מצופים בשוקולד), שוקולד לבן (על בסיס קפה), שוקולד, וניל טהור (על בסיס חלב), סאנרייז, מליבו dream (על בסיס פירות), מנגו, בננה (על בסיס פירות), פינה קולדה – על בסיס מיץ אננס טבעי, קרם קוקוס ווניל צרפתי, ודולצ'ה דה לצ'ה – על בסיס קפה, ריבת חלב ופתיתי טופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר