הכנס השנתי של ענף האירועים, התערוכות, ההפקה והקד"מ 2006 ב- 26 במרץ, מרכז הירידים בתל אביב

ב-26 במרץ יתקיים זו השנה הרביעית כנס אירועים, תערוכות, הפקה וקד"מ במרכז הירידים בתל אביב.
הכנס, שמדי שנה מושך אליו את ותיקי הענף ומוביליו, מיועד למקבלי החלטות בארגונים – מנהלי שיווק, מנהלי מרקום ומנהלי קידום מכירות.

"הכנס מעניק לעוסקים בענף תרומה מקצועית משמעותית, ולענף כולו ערך מוסף שמעלה את הרף המקצועי", אומר דודו בנגד, מנכ"ל שירותי במה וממפיקי הכנס. מלכי שם טוב, מבעלי חברת אי.וי.אס שותף גם הוא להפקה. את הקונספט והתכנים מגבשת דפנה שחף, לשעבר מנהלת הקד"מ והחסויות בפרטנר. את הפקת הכנס מוביל אלי לוי, ומרכז הירידים הוא נותן החסות הראשית.

היום כבר אין הפרדה מובהקת בין פרסום לקד"מ. הדודה שנתנה גבינות לטעימות בסופרמרקט, התחלפה לשף בתכנית ריאליטי חיה לעיני הקהל.
החסויות הקטנות לאירועים מסחרים גדלו לפסטיבלים עתירי תקציב המשודרים ברדיו, בטלוויזיה, באינטרנט ובסלולר.
אירוע קד"מ ללא שת"פ חוצה-מדיות כבר לא מעניין, לא עכשווי, ולא רלוונטי.

הכנס יעניק במה למגמה המתרחבת בעולם: שיווק הוליסטי. כיום ברור כי לא ניתן ליצור הפרדה מובהקת בין פרסום לאירועים וקד"מ.

"ענף הקד"מ והאירועים כיום הוא חוצה מדיות, ומשלב פעילות בתחום האינטרנט, הטלוויזיה, הרדיו והאירועים, ולמעשה מעניק ללקוחות קמפיין הוליסטי", אומרת דפנה שחף.

בכנס יופיעו מספר מרצים מובילים, ביניהם איריס בק, סמנכ"ל שיווק תוכן בפרטנר, ורונן פלד, במאי אירועים.

הנושאים המרכזים שיעלו בכנס הם:
שיווק הוליסטי.
שיתופי פעולה חוצי מדיות.
שיתוף פעולה בין מדיה ותוכן.
סקירת שוק הקד"מ הבינלאומי ומבט אל העתיד.
דוגמאות של אירועי קד"מ בארץ ובעולם התואמים לקונספט.
דיון בקשר בין כל אמצעי המדיה וחברות הקד"מ.

בין ההרצאות ישולבו מיצגים מיוחדים וקליפ של כל האירועים המרכזיים ב- 2005 התואמים את נושא הכנס.

המרצים בכנס: איריס בק – סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר, נילי צור – מנכ"ל חטיבת חטיפים ודגני בוקר באסם, משה בקסי – מנכ"ל סופרפוש, רונן פלד חדד – במאי, ארז ברגבאוים – מנכ"ל מקסימום מדיה, מירי סיני – משנה למנכ"ל טרגט מרקט.

יוזמי הכנס: שירותי במה ו- avs
תכנים וגיבוש הקונספט: דפנה שחף






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה