"הכספומט הרוחני" מצפת ייחשף ביריד התיירות הבינלאומי IMTM 2011

"הכספומט הרוחני" הוא האטרקציה החדשה במרכז המבקרים "עולם הקבלה" בצפת, המאפשר באופן חווייתי ואינטראקטיבי לגלות את משמעות שמו של אדם על-פי רזי הקבלה

לאחר תקופת הרצה במרכז הבינלאומי לקבלה בצפת, ייחשף "הכספומט הרוחני" ביריד התיירות הבינלאומי של ישראל IMTM 2011. ריטה עם אייל ריס
"הכספומט הרוחני" הוא האטרקציה החדשה במרכז המבקרים "עולם הקבלה" בצפת, המאפשר באופן חווייתי ואינטראקטיבי לגלות את המשמעות של שמו של האדם על-פי רזי הקבלה.

בתקופה הקצרה בה הוצבה האטרקציה החדשה במרכז המבקרים בצפת, היא משכה אליה אלפי תיירים ומבקרים מרחבי הארץ והעולם, שבאו להתנסות ולגלות את פענוח שמם על פי הצופן הקבלי.

"הכספומט הרוחני" יגיע לראשונה לתל-אביב ומבקרי יריד התיירות IMTM 2011 יוכלו להתנסות בו במהלך שעות הפעילות. היריד יתקיים בתאריכים 8-9 בפברואר בגני התערוכה בתל-אביב ויהיה פתוח לקהל הרחב ללא תשלום החל מהשעה 15:00.

יריד התיירות הבינלאומי של ישראל IMTM 2011 עומד להיות השנה הגדול ביותר מאז שהחל לפעול, לפני 17 שנה. למעלה מ- 35 מדינות ישתתפו ביריד ועוד עשרות גופי תיירות ונופש מישראל שיציגו לקהל הישראלי את כל החידושים והאטרקציות לשנה החדשה.

בתמונה: הזמרת ריטה עם אייל ריס, מנכ"ל המרכז הבינלאומי לקבלה בצפת, ליד הכספומט הרוחני.

www.imtm-telaviv.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר