הכרם החלה בשיווק רוב מותגי פרנו בעקבות הסדר עם סגל/טמפו

לפני שלושה חודשים החליטה ענקית האלכוהול העולמית פרנו ריקרד, לרכז את שיווק כל מותגיה בארץ בידי חברת הכרם. החלטה זו הגיעה לאחר שרכשה לפני כשמונה חודשים את אבסולוט וודקה השוודית בעסקת ענק שהיקפה 9 מיליארד דולר

חברת הכרם, יבואנית יין ואלכוהול בבעלות משפחת אפשטיין, החלה בשיווק רוב מותגי האלכוהול של חברת פרנו העולמית, לאחר שהגיעה להסדר עם חברת סגל/ טמפו להקדמת העברת ההפצה.

אריאל אפשטיין, מנכ"ל הכרם, אומר: "במהלך חודש דצמבר הגענו באמצעות חברת פרנו-ריקרד להסכם עם טמפו, שהינו לשביעות רצון כול הצדדים. מעבר הסוכנויות נעשה בצורה מכובדת וחלקה, ואנו החלנו להפיץ את מגוון המותגים החל מינואר 2009. בשיווק מותגי פרנו שנמצאים בידי אקרמן נתחיל כנראה רק בתחילת אפריל. "מדיניות התמחור שלנו שונה משל סגל (טמפו), והמחירון שנציע יהיה זול ב- 10% עד 20%".  

לפני שלושה חודשים החליטה ענקית האלכוהול העולמית פרנו ריקרד, לרכז את שיווק כל מותגיה בארץ בידי חברת הכרם. החלטה זו הגיעה לאחר שרכשה לפני כשמונה חודשים את אבסולוט וודקה השוודית בעסקת ענק שהיקפה 9 מיליארד דולר.

לאחר הרכישה החליטה פרנו לרכז את כל מותגיה בחברת שיווק אחת בישראל. לאחר בחינת השוק הישראלי החליטה פרנו כי חברת הכרם תקבל את זכויות ההפצה והשיווק של כל מותגיה.
לפני ההחלטה יוצגו מותגי פרנו בארצנו על ידי שלוש יבואניות : הכרם עם אבסולוט, סגל (טמפו) עם שיבס ריגל, ג'יימסון, ריקארד, מרטל, גלן ליבט, רום הוואנה קלאב, פרנו ויינות ג'יקובס קריק, וחברת אקרמן עם בלנטיינ'ס, ביפיטר, מליבו, קלואה ושמפנייה מאם.

מותגי פרנו שהיו מיוצגים על ידי סגל (טמפו) והועברו לטיפול הכרם הם ג'יימסון, שיבס ריגל, ריקארד, קוניאק מרטל, גלן ליבט, רום הוואנה קלאב, פרנו, פסטיס 51, וודקה וויברובה, דובונה, טקילה אולמקה, רויאל סלוט, ווילד טרקי, אברלור, פאדי, פאוורס ועוד.

הכרם בבעלות משפחת אפשטיין ובניהולה מאז 1921. מייצגת עשרות מותגי אלכוהול ומאות מותגי יין מכל העולם, כשהמובילים הם אבסולוט, קמפרי, וויליאם גרנט'ס, גלנפידיך, פליימות' ג'ין, רמזוטי, אמרטו דיסארונו, אנטינורי, ברון פיליפ דה רוטשילד ועוד.

מחזור הכרם עומד על מעל 200 מיליון ₪ בשנה. עם העברת המותגים החברה צפויה להגדיל פעילותה לפחות ב- 20%.
שוק האלכוהול המיובא לישראל מוערך בכ- 700 מיליון ₪ בשנה במונחי מחירי מדף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר