הכרם תפיץ בלעדית את בירה מלכה

הבירה נמכרה עד כה בחנויות האלכוהול המובחרות ובברים המובילים. מערך ההפצה של חברת הכרם יגדיל בקרוב את פריסת ההפצה של המותג גם לרשתות השיווק המובילות

חברת הכרם מדווחת על חתימת הסכם להפצה בלעדית של הבירה של מבשלת מלכה, מחלוצות קטגוריית בירת הבוטיק בישראל, שלדבריה השקיעה לאחרונה מעל 1.5 מיליון ₪ בשדרוג מכשור המבשלה ובהגדלת כושר הייצור.
עד כה נמכרה הבירה בחנויות האלכוהול ובברים בלבד, ובקרוב תשווק גם ברשתות השיווק המובילות באמצעות הכרם.

"בירה מלכה" נוסדה ב- 2006 ע"י אסף לביא, והייתה אחת משתי מבשלות הבירה-בוטיק הראשונות בארץ. בשלוש שנים האחרונות שוכנת המבשלה בקיבוץ יחיעם בגליל המערבי. .
תהליך שדרוג הושלם עם הגעתה של מבשלה מקצועית שפותחה במיוחד לצרכיה בגרמניה. המערכת החדשה מאפשרת ייצור בנפחים גדולים יותר, ביעילות ובדיוק רב, תוך שמירה על איכות הבירה.

אסף לביא אומר: "חיפשנו חברת הפצה שתהיה שותפה לדרך ותאפשר לנו להגדיל משמעותית את קהל הנהנים מהבירה שלנו, תוך מתן שרות אישי ומקצועי כראוי למוצר. את השותפה מצאנו בדמות חברת "הכרם" שמביאה איתה את הניסיון בשיווק והפצה של משקאות מהאיכות הגבוהה ביותר, הבנה עמוקה של שוק המשקאות המקומי, ונכונות לאתגרים של שוק הבירה הישראלית. מצאנו חברה שהיא משפחה, ואנחנו שמחים להיות חלק ממנה".

אריאל אפשטיין, מנכ"ל חברת הכרם, אומר: "מאז הוקמה מלכה אנחנו שומרים על קשר קרוב עם המבשלה ובעליה, הן ברמה העסקית והן החברית. נהנינו לראות את התפתחות המבשלה ואת המקום המרכזי שתפסה בקטגורית בירת הבוטיק. יכולותיה של מבשלת מלכה בייצור בירה איכותית וייחודית ידועות לכל. כעת, עם הגדלת יכולת הייצור, אנו מאמינים, שהפוטנציאל המסחרי שלה הינו גדול בהרבה. בירות הבוטיק תופסות כיום אחוז אחד מתוך צריכת הבירה המקומית, בעוד שבעולם הן תופסות כ-15%".

הבירה נמכרה עד כה בחנויות האלכוהול המובחרות ובברים המובילים. מערך ההפצה של חברת הכרם יגדיל בקרוב את פריסת ההפצה של המותג גם לרשתות השיווק המובילות.

מחיר מומלץ לצרכן 15 ₪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר