הלמנ'ס מרחיבה את סדרת ממרחי הסנדביץ' עם ממרח ברביקיו

סדרת ממרחי הסנדביץ' של הלמנ'ס מתרחבת עם טעם חדש – ממרח ברביקיו, שלדברי החברה זכה לתוצאות גבוהות במבחני טעימה, ומתאים לסנדביצ'ים עם שניצל, פסטרמה, או סוגי בשר כדוגמת רוסטביף

סדרת ממרחי הסנדביץ' של הלמנ'ס מתרחבת עם טעם חדש – ממרח ברביקיו, שלדברי החברה זכה לתוצאות גבוהות במבחני טעימה, ומתאים לסנדביצ'ים עם שניצל, פסטרמה, או סוגי בשר כדוגמת רוסטביף.

סדרת ממרחי הסדנביץ' של הלמנ'ס היא פיתוח מקומי תחת המותג הבינלאומי, המוצא מקום בשוק לאור העובדה כי ממחקרים שערך המותג עולה כי צריכת הסנדביצ'ים בישראל עצומה וצומחת משנה לשנה. על פי נתונים אלה, בכל יום כ- 2 מיליון איש (מעל גיל 13) אוכלים לפחות סנדביץ' אחד. 75% מהמבוגרים בארץ מעידים כי הם אוכלים סנדביצ'ים בתדירות כלשהי, 54% מעידים כי אוכלים סנדביץ' מדי יום.
עוד עולה מהמחקרים כי את רוב הסנדביצ'ים מכינים בבית כארוחת בוקר או ערב. סה"כ מספר מנות הסנדביצ'ים הנצרך בשנה מוערך ב- 700 מיליון יחידות בשנה.

סדרת ממרחי הסדנביץ' של הלמנ'ס כוללת 5 ממרחים, אליהם מצטרף המוצר החדש: ממרח סנדביץ' בזיליקום ולימון, ממרח סנדביץ' צ'ילי מעודן, ממרח סנדביץ' חלפניו חריף, ממרח סנדביץ' שום ושמן זית וממרח סנדביץ' ירקות כבושים.

מחיר לצרכן 13.99 ₪ – 15.99 ₪ לבקבוק לחיץ במשקל 400 – 420 גרם. 
כשרות בד"צ. להשיג בכל רשתות השיווק ובמרכולים הפרטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר