המבורגר? הדבר האמיתי בקרליבך

הצעה אסטרטגית: להזמין מנת המבורגר ולאפשר סיפוק מיידי למאנצ' הרגעי. "המבורגר זה הדבר האמיתי". כמה פשוט, כמה נכון, כמה טעים

מכירים את ההרגשה שאתם נתקפים רעב קרניבורי להמבורגר, ומחפשים בגרגרנות יתרה מקום טוב לאכול?
זה בדיוק מה שקרה לנו כאשר צעדינו עקבו אחר הריח המשכר שעלה מה"קרליבך barburger" בת"א, וכשנכנסו למסעדת ה- Street Burger הרגשנו שהגענו הביתה.

עוד לפני שהספקנו לברך את אבישי גונפין, אחד משלושת שותפי המקום, הוגשו לפנינו חמוצים ביתיים לטרום-חימום, ובזמן שהתענגנו על הזיתים שנעשים מלאכת יד, שמענו את הצליל הנעים של המפגש של הבשר עם הגריל – ממש מוזיקה לאזניים ולבטן הרעבה.

בזמן שריח הבשר ליטף את אפנו, ניצלנו את ההפוגה הקצרה להחליף כמה משפטים עם אבישי, שסיפר לנו ששותפים לו בניהול המקום גם ניר ליטמן ויוסי מנצר. עוד סיפר שהמקום פועל כבר חצי שנה והייחוד שלהם זה ההמבורגר אותו הם טוחנים במקום במתכונת סודית. שאלנו בסקרנות: "למה דווקא המבורגר?"

עוד לפני שקיבלנו תשובה – הונחתו על צלחותינו חזה עוף מטוגן עם טימין (מפתיע בטעימותו), מנת קבבונים וסטייק פרגיות משובח. לצד אלה הוגשו באדיבות צ'יפס, טבעות בצל, סלט ירקות וטחינה ביתית שלוו ברטבים משלל סוגים, כולל רוטב מסתורי שאת מרכיביו השאיר אבישי עמומים.

כאשר התקרבנו לריקון הצלחת, נזכרנו בשאלה ששאלנו את אבישי לפני מתקפת הבשר וכאילו קרא את מחשבותינו, הנחית לנו אבישי שני המבורגרים 220 גרם, שכבר ידעו מה צופן להם גורלם. הרטבים מצאו עצמם נשפכים פעם נוספת, הפעם לתוך מלתעותיהם של שתי הלחמניות הטריות שאחזו בהמבורגר. בעוד אנו לועסים את המארז בהנאה מרובה, אבישי הבין שזו שעת הכושר להסביר לנו באופן הכי פשוט ש"המבורגר זה הדבר האמיתי".
הוא המשיך: "לאנשים נמאס מההמבורגר התעשייתי. המבורגר היום זה ה-דבר, ואנשים רוצים את ההמבורגר שלהם אמיתי".

הנהנו בראשינו בהכנעה, אבל אבישי המשיך ללא רחם: "לקח לנו כמעט חצי שנה להגיע להרכב של ההמבורגר הקלאסי מבחינתנו ומבחינת תגובת הלקוחות שלנו. אתם אוכלים עכשיו את המוצר המוגמר. את ההמבורגר אנחנו טוחנים במקום, והוא עשוי מ- 100% בשר בקר טרי יום יום".
זהו, כאן הוכרענו סופית, אבל עם חיוך של שבעים מנצחים.

הצעה אסטרטגית שלנו: לתכנן הגעה לרחוב קרליבך, וככה משומקום אבל בשיא הסטייל, להתיישב על הבר (בורגר) ולהזמין מנת המבורגר ולאפשר סיפוק מיידי למאנצ' הרגעי.
"המבורגר זה הדבר האמיתי". כמה פשוט, כמה נכון, כמה טעים.

מה בתפריט?
עיקריות: המבורגר 180/ 220/ 300 גרם, בורגר כבש, פילה עוף בעשבי תיבול, פילה עוף בטריאקי, שניצל עוף, קבבונים (מוגשים עם טחינה ביתית), צ'וריסוס.
כל ארוחה כוללת מנה עיקרית, צ'יפס/ טבעות בצל/ סלט אישי ושתייה.

מיוחדים: כנפיים ברוטב צ'ילי מתוק, חומוס הבית (גרגירים, שמן זית, טחינה וביצה קשה), סלט ירוק עם נתחי עוף, סלט ערבי קצוץ וסלט קרליבך (מוגש עם רוטב הבית).

מינימום להזמנה 35 ₪.
משלוחים: מעל 50 ₪ להזמנה – המשלוח חינם.
כשר (תעודת כשרות מעיריית ת"א).


קרליבך barburger
רח' קרליבך 25 תל-אביב
טל. 03-5616617

א'-ד' 11:00 עד 24:00, ה' ומוצ"ש עד 5:00 בבוקר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר