המבצע הלוהט של הקיץ בשוק הממתקים: "הפרצוף החמוץ של חמצוצים"

תחרות צילומים נושאת פרסים לבחירת "הפרצוף החמוץ של חמצוצים", שתתקיים באתר אינטרנט ייעודי www.hamzuzim.co.il

כל הרוכש מקלות "חמצוצים" ומצטלם ב"פרצוף חמוץ" כשהוא אוחז בידו באריזת המוצר, מוזמן לשלוח את התצלום לאתר ולהעמידו לבחירת הגולשים. אחת לשבוע במהלך חודש יוני ייבחר זוכה שיקבל כפרס נגן MP4 וחבילת שי של "חמצוצים".
בנוסף עלה באתר גם משחק אינטראקטיבי המבוסס על עולם התוכן של המותג, ותתקיים פעילות קד"מ ענפה בסביבת מוקדי פעילות ובילוי של ילדים

ה"חמצוצים" הצליחו להפוך תוך פחות משנה ללהיט בקרב הילדים – כולל במגזר החרדי, ונכון להיום תופס המותג נתח שוק של 37.7% בקטגוריית סוכריות הגומי ו-9% בקטגוריית הסוכריות לילדים

בעלי המוצר, "גורי יבוא והפצה בע"מ", מבצעים את המהלך בקרב קהל היעד העיקרי – ילדים ובני נוער, באמצעות משרד "ג.קיד & young”.

הפעילות מתבצעת בסביבת מוקדי פעילות ובילוי של ילדים, כמו קניונים, בתי קולנוע, מתנ"סים ובתי-ספר (מחוץ למוסדות הלימוד, בשעות שלפני ואחרי הלימודים). היא תימשך לאורך כל חודש יוני ותתמקד באזורים שבין גדרה לחדרה.

במרכז פעילות הקד"מ מבצע חווייתי "הפרצוף החמוץ של חמצוצים". ניידת שירות ממותגת "חמצוצים" עם ארבעה דיילים ובובה בדמות האריה המאויר שמופיע על מארזי המותג תקרא לילדים לטעום מהממתק ולהצטלם למזכרת בתמונת קאט-אאוט של האריזה ובחברת האריה-הבובה.

בנוסף יוצאת "גורי" בתחרות צילומים נושאת פרסים בקרב צרכני ה"חמצוצים" לבחירת "הפרצוף החמוץ של חמצוצים". התחרות תתקיים באתר אינטרנט מיוחד שהוקם לצורך זה: www.hamzuzim.co.il. כל הרוכש מקלות גומי חמוצים של "חמצוצים" ומצטלם ב"פרצוף חמוץ" כשהוא אוחז בידו באריזת המוצר, מוזמן לשלוח את התצלום לאתר ולהעמידו לבחירת הגולשים. אחת לשבוע ייבחר על סמך דירוג הגולשים "הפרצוף הכי חמצוץ" ויזכה כפרס בנגן מוסיקה ווידאו MP4 ובחבילת שי של "חמצוצים". במקביל יועלה באתר משחק אינטראקטיבי המבוסס על עולם התוכן של המותג. התחרות תלווה בקמפיין פרסומי באתרי ילדים פופולריים באינטרנט כמו טיפו, ערוץ הילדים, תפוז וג'טיקס.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר