המדריך השלם של הקורדון בלו – מנות אחרונות

הספר השני בסדרה שיוצא בעברית הוא המדריך למנות אחרונות. הספר מכיל 700 טכניקות, 2,000 תצלומים ולמעלה מ-150 מתכוני-עילית מבית הספר לבישול המוביל בעולם

המדריך השלם של הקורדון בלו
מנות אחרונות
לורן דושן וברידג'ט ג'ונס
מאנגלית:שרה ריפין
מהדורה ישראלית
הוצאת כנרת – זמורה ביתן
204 עמודים
98 שקל



לפני מספר חודשים יצא ספר טכניקות הבישול של הקורדון בלו. מדובר באחד מספרי הבישול המקצועיים ביותר שיצאו בישראל ומכיל מאות טכניקות לבישול והכנה של מאכלים רבים.

הספר השני בסדרה שיוצא בעברית הוא המדריך למנות אחרונות. הספר מכיל 700 טכניקות, 2,000 תצלומים ולמעלה מ-150 מתכוני-עילית מבית הספר לבישול המוביל בעולם.

השיטות והמתכונים נעים מגלידה ועד עוגה, ומפירות ועד סופלה, המדריך השלם של הקורדון בלו הוא ספר עזר ייחודי לכל טבח – חובב או מקצועי.

הספק מכיל תצלומי צעד-אחר-צעד, המסבירים כיצד לבצע ולהכין מתכונים – מן ומתכון והבסיסי ועד למתקדם והמסובך ביותר, יעזרו לכם להכין מתכונים מרשימים.

הספר שונה מספר בישול רגיל וכולל פתרונות ייחודיים כמו מאות תצלומים של שפים מבית הקורדון בלו בפעולה, המבטיחים שליטה מלאה בטכניקות ובהכנה של הקינוחים, עצות מומחים כיצד להשיג את התוצאות הטובות בכל פעם, דגש מיוחד על עיטורים, רעיונות ואמצעי קישוט ומדור מיוחד למתכונים וטכניקות בסיסיים

כמו הספר הקודם של קורדון בלו, גם הספר הזה הוא חובה לכל חובב בישול ואפיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר