המוטו של יקב פרנסיס פורד קופולה החדש בסונומה: משפחה איטלקית עליזה

"אני במאי קולנוע, כך שאני צריך שיר נושא". כך אומר פרנסיס פורד קופולה. "הנושא לנחלת סונומה יהיה חיים. אני רוצה ליצור תחושה של משפחה איטלקית עליזה"

פרנסיס פורד קופולה, שחגג בימים אלה את יום הולדתו ה- 67, עצר את צילומי סרטו החדש "נעורים בלי נעורים" ברומניה, וקיים את חגיגת יום ההולדת ביקב החדש שלו הממוקם במה שהיה שאטו סובריין בגייסרביל, סונומה.

היקב, שקופולה עדיין מחפש לו שם, יהיה אחיו של רובינקון אסטייט (עד השנה יקב ניבאום-קופולה) בעמק נאפה.
"אני במאי קולנוע, כך שאני צריך שיר נושא", אמר קופולה. "הנושא לנחלת סונומה יהיה חיים. אני רוצה ליצור תחושה של משפחה איטלקית עליזה".

היקב ששופץ עתיד להיות אתר תיירותי בעמק אלכסנדר, עם מסעדה וחדר טעימות. היינות יהיו מסדרת פרנסיס קופולה דיאמונד (יהלום) של בלנדים, אדום ולבן; יינות סופיה תוססים; וריזרב הבמאי (דיירקטור'ס ריזרב).
ביקב יוצגו גם מזכרות רבות מתחום הקולנוע, כולל אביזרים ותלבושות מסרטי קופולה כמו הסנדק, דרקולה, וטאקר.

יקב רוביקון קשור למורשת הוותיקה של יקב אינגלנוק שהוקם ב- 1879 ע"י גוסטאב ניבאום, יורד ים וקפיטן פיני. היקב קבע את הסטנדרט לקברנה של עמק נאפה, אך בשנות ה- 60 פוצלה הנחלה ואינגלנוק נמכר לחברת הובליין.
פרנסיס ואלינור קופולה קנו חלק מהנחלה הוותיקה באמצע שנות ה- 70, עברו לבית שנבנה ע"י ניבאום והשיקו את יקב ניבאום – קופולה. לאחר מכן קנו גם את יקב אינגלנוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר