המוצר היומי של שחר: חטיף שוקולד חרובים של תופינית

שוקולד חרובים הוא התחליף הבריא לשוקולד, החביב על מרבית צרכני המזון הטבעי/בריא/אורגני. כעת מצטרפת לקטגוריה זו גם חברת תופינית

שוקולד חרובים הוא התחליף הבריא לשוקולד, החביב על מרבית צרכני המזון הטבעי/בריא/אורגני. כעת מצטרפת לקטגוריה זו גם חברת תופינית, המשווקת חטיף שוקולד חרובים בארבעה טעמים שונים, פטל, תפוח, תפוז וקוקוס.

החטיף, הפתעה שמו, הוא אכן סוג של הפתעה. נתחיל הטעם. התפוח כמעט ואינו מורגש בחטיף, לעומת טעמי התפוז, הפטל והקוקוס הבולטים. רק בחטיף הקוקוס מציינת רשימת הרכיבים כי החטיף מכיל קוקוס מיובש. מה נותן את הטעם בשלושת החטיפים האחרים, לא ברור. כך או כך, ארבעת מתוקים מאוד, שלא לומר יותר מדי; וטעם החרובים אינו מורגש בהם כלל, דבר שישמח את מי שמעדיף את טעם השוקולד.

אני ממשיך לעיין ברשימת הרכיבים ומגלה כי הסוכר הוא הראשון ברשימת הרכיבים. זה מסביר את המתיקות המודגשת כמו גם את מספר הקלוריות ל-100 גרם, העובר את 500 הקלוריות. כמה שומן? כ-30 גרם. הרבה.

עובדה נוספת מסבירה כפי הנראה את העדר טעם החרובים – אבקת חלב היא אחד הרכיבים הדומיננטיים ביותר במוצר, מה שמסביר את המרקם החלק והטעם המזכיר את טעמו של השוקולד. אבקת החרוב נמצאת בהמשך הרשימה, אי שם באמצעה. כלומר, אין הרבה ממנה.

בשורה התחתונה, מדובר בחטיף טעים, גם אם מתוק מאוד. אך האם הוא באמת בריא, כפי שהשם "שוקולד חרובים" מרמז? לא.

6.5-7.5 ₪ ל-45 גרם. כשר חלבי בהשגחת בד"צ אגודת ישראל, רבנות ברנר.
להשיג ברשתות והחנויות המובחרות בתחום הבריאות, הטבע והמזון האורגני ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר