המחלקה הראשונה של אל על אלופת תחרות "מרתף בשחקים" עם שרדונה 2005 של קסטל

בהענקת הפרס ציינו השופטים בתחרות כי "היין הישראלי הפתיע באיכותו הבולטת על פני יינות בינלאומיים המוגשים כיום במחלקה הראשונה של חברות תעופה הנחשבות למובילות בעולם"

המחלקה הראשונה של אל על זכתה במקום הראשון מבין חברות התעופה לשנת 2007 בתחרות "מרתף בשחקים" בקטגוריה "היין הלבן הטוב ביותר במחלקה הראשונה", עם השרדונה 2005 של יקב קסטל.

אל על גברה בתחרות על 23 מחברות התעופה המובילות בעולם, ביניהן סינגפור איירלינס, בריטיש איירווייס, לופטהנזה, קוונטאס והאמירויות.
התחרות נערכה בלונדון על ידי מגזין התיירות הבינלאומי "ביזנס טרוולר", בשיתוף עם מגזין היין הבינלאומי Wine & Spirit Magazine.

בהענקת הפרס ציינו השופטים בתחרות כי "היין הישראלי הפתיע באיכותו הבולטת על פני יינות בינלאומיים המוגשים כיום במחלקה הראשונה של חברות תעופה הנחשבות למובילות בעולם".

דויד מימון, סמנכ"ל השירות באל על, אומר: "אל על היא חברת התעופה היחידה בישראל המקיימת שירות מחלקה ראשונה על מטוסיה למגוון יעדים בעולם. אנו גאים על שיתוף הפעולה עם חברות ישראליות שמפגינות מצוינות ברמה בינלאומית. שילוב יינות אנינים, איכותיים ומיוחדים של מיטב יקבי ישראל, מעצים את חוויית הטיסה של נוסעי אל על ככלל, ונוסעי המחלקה הראשונה בפרט. במסגרת זו חנכנו לאחרונה גם את מוצר "יין החודש" במחלקות היוקרה, המעניק לנוסעי הפרימיום הזדמנות טעימה מזנים מיוחדים של יינות שונים. אנו נמשיך להעמיק את חוויית הטיסה גם בעתיד במסגרת תהליך שדרוג מחלקות היוקרה בכלל צי מטוסי ה- 777 וה- 747".

השרדונה הזוכה מגיע מיקב קסטל שהוקם ברמת רזיאל בשנת 1988 על ידי אלי בן-זקן ובניו איתן ואריאל. מקור שמו של היקב, במצודה סמוכה שנבנתה ע"י הצלבנים. כבר מהבציר הראשון קצר היקב תשבחות, ויינותיו זוכים הצלחה גדולה בארץ ובחו"ל.

השרדונה של קסטל מיוצר לפי המסורת הנהוגה בבורגון מענבים משובחים הגדלים בכרמים הנטועים בקרבת היקב, לאחר סחיטה עדינה מועבר התירוש לחביות עץ אלון צרפתיות (50% חדשות ו-50% בנות שנה). היין תוסס בחביות, ועובר תהליך התיישנות במשך שנה על משקעיו. ליין ניחוח פירותי עם רמז של שקדים קלויים. זהו יין מאוזן, עשיר, עם טעמי הדרים ופירות טרופיים צהובים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר