המיתון גורם להשמנה – עלייה במספר מסעדות הדונאטס

אחד הסימנים הבולטים שהמיתון בארה"ב עדיין לא הסתיים, הוא עלייה מדאיגה במספר המסעדות המגישות דונאטס, הלא הן הסופגניות הרוויות בשמן עם הציפוי המזוגג והמתוק, המייצגות את הגרסה האנטי בריאותית של המיתון

אחד הסימנים הבולטים שהמיתון בארה"ב עדיין לא הסתיים, הוא עלייה מדאיגה במספר המסעדות המגישות דונאטס, הלא הן הסופגניות הרוויות בשמן עם הציפוי המזוגג והמתוק, המייצגות את הגרסה האנטי בריאותית של המיתון.
כך מדווח TRENDS  – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות.

תופעה זו, המתפתחת במהירות, מטרידה מאחר שבשנה האחרונה נסגרו בארה"ב כ- 5,000 מסעדות. הרשת הבולטת ביותר בקטגוריה של הדונאטס היא Krispy Kreme אשר הכפילה את רווחיה ברבעון הראשון של השנה.

בוני ריגס, אנליסטית בחברת המחקר NPD, אומרת כי שמירה על הרווחיות של העבר נחשבת כיום להישג בענף ההסעדה. תופעה זו מיוחסת לתשוקה של הצרכנים לסעוד במחיר זול מזון טעים שינחם אותם על המיתון שפקדם.

פרשנות שמחה סיגן – עורך TRENDS: אמריקה משמינה בהתמדה, ובעקבותיה גם ארצות שבעבר הלא רחוק רוב תושביהן היו בעלי משקל נכון. גם ישראל מעלה במשקל, ואחד ההסברים לכך הוא שמוצרי מזון רבים מכילים מרכיבי מזון בעלי ערך קלורי רב, שהנם ממכרים וגורמים לצריכת יתר. אחד המוצרים האלה הוא סירופ תירס המצוי במספר רב של סוגי מזון, כמו משקאות קלים, גלידות, עוגות ועוד.

TRENDS  – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר