המעצבת של העָשִׁירון העליון ואריזות תערובות קפה חדשות של נספרסו במהדורה מוגבלת

ההשראה לקולקציה של תערובות נספרסו החדשות היא מהטבע, כאשר יערות הם פלא טבע ומהווים סביבה לגידול קפה
תכנית הקיימות של Nespresso הושקה בשנת 2003 בשיתוף פעולה עם ארגון ברית יערות הגשם. יחד הן מסייעות בשיפור איכות היבולים ובכך מבטיחות אספקה בת-קיימא של קפה באיכות גבוהה לצד שיפור פרנסתם של החקלאים והקהילות מהן הם מגיעים

Nespresso ממשיכה לחדש, והפעם משיקה קולקציה של 3 תערובות במהדורה מוגבלת למערכת ה-VERTUO ולמערכת ה- ORIGINAL, בעיצובה של המעצבת הבינלאומית ג'ואנה אורטיז. ההשראה לקולקציה היא מהטבע, כאשר יערות הם פלא טבע, ומהווים סביבה לגידול קפה. יערות ידועים כמשרים אווירה מיוחדת, והשנה Nespresso שמה בחזית את היערות ואת מה שהם מספקים.

תערובת קפה FOREST BLACK מורכבת מפולי ערביקה שגדלו בצילם של צמחים אחרים .שיטת גידול זו מגינה על צמח הקפה מקני השמש ויוצרת אזור גידול קריר יחסית, בו פרי הקפה מבשיל לאט יותר מהרגיל. תהליך ההבשלה הארוך מביא להתפתחות טעמים עשירים במיוחד  .את הפולים קולים בשיטת קלייה חצויה, המביאה לידי ביטוי טעמים וארומות עציות ודגניות, כאלו המזכירות מעט תבלינים כמו אניס וקינמון .דרגת חוזק: VERTUO   – 6 , ORIGINAL – 7 , המלצת שתייה: ORIGINAL  (40 מ"ל)  VERTUO (230 מ"ל).

תערובת קפה בטעם שקדים – מתאימה במיוחד ליצירת משקאות קפה עם חלב. תערובת מפולי ערביקה מאמריקה הלטינית ואפריקה, המאזנת בין טעמי הקפה השונים לטעמים של שקדים ואגוזים. הוספת תמציות הטעם נעשית כך שהארומות לא חזקות מדי, אלא במידה הנכונה. בעת טעימת הקפה מורגשות במיוחד הארומות, ועם זאת טעם הקפה נשאר דומיננטי יותר מאשר תמציות הטעם. המלצת שתייה: ORIGINAL (40 מ"ל), VERTUO  (230 מ"ל).

ג'ואנה אורטיז

 ג'ואנה אורטיז הידועה בסימן ההיכר שלה – הפרחים, היא מעצבת קולומביאנית שלמדה אופנה בארצות הברית, ושבה לארצה כדי לייסד את מותג העיצוב היוקרתי שלה. היא נחשבת לאחת המעצבות החביבות על נשים מפורסמות רבות ברחבי העולם, ביניהן איוונקה טראמפ ומישל אובמה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר